"מה חשבת לעצמך, שתהיה במילואים, תתפרפר והיא לא תעלה על זה? התבלבלת לך? היא בבית שומרת על הילדים, שבועות, ימים, לבד! בידיעה שאתה עוזר במלחמה. אז אולי אתה לא בעזה - בעזה באמת קשה יותר להתפרפר, אבל עדיין, שווה לך? בשביל משהו חד פעמי להפסיד את כל המשפחה?", כך פתחה אורית גדות, יועצת זוגית, את הסרטון שלה תוך שהיא מתייחסת ל"טרנד הבגידות במילואים" ברשת החברתית TikTok.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בימים האחרונים, טרנד של סרטונים המתייחסים לבגידות של מילואימניקים בבנות הזוג שלהם, החל להציף את הרשתות. חלק מהקליפים מועלים לרשת כמחאה על הטרנד, וישנם גם כמה שמוצגים כהתבדחויות. בסרטון אחר שהועלה לרשת על ידי אחת המשתמשות, נכתב: "כשאת במילואים ומגלה שכולם בוגדים בבנות הזוג שלהם - ופתאום את שמחה שאת רווקה. סליחה, אבל משהי הייתה חייבת לדבר על זה".

@oritgadot בזמן האחרון, יש ריבויי בגידות אצלי בקליניקה. גברים וגם נשים שעושים מילואים וקצת מתבלבלים. הסירטון הזה במיוחד בשבילכם #טיפולזוגי #יעוץזוגי #תקשורתמקרבת ♬ original sound - אורית גדות יועצת זוגית

שתי נשים נוספות העלו סרטון לרשת החברתית, תוך שהן נראות מתלוצצות: "כשהיא באה להביא לו עוגה לשבת, וכשהיא הולכת, הוא אוכל ... את המש"קית". בין מאות התגובות, כתבה גולשת אחת: "מישהו רשם שזו לא בעיה שלו ושהוא לא יכול להתאפק חודש". אחרת ציינה: "זה נכון, אני בן זוגי היינו יחד שנה וחצי וגרנו ביחד והוא בגד בי במילואים". משתמשת נוספת הוסיפה: "תפסיקי לעשות סרטונים על זה ותלכי לספר לבחורה שבוגדים בה".

צעירה אחרת בעלת חשבון TikTok ויראלי, העלתה קליפ בו היא מציפה את הנושא בזעם על הנשים שמציגות את הנושא כ"בדיחה לא מצחיקה". לדבריה: "ראיתי את התגובות. הבנתי שהמון מילואימניקים מורידים את טבעת הנישואין שלהם רגע לפני שהם נכנסים לבסיס. לא מספיק שהנשים בלחץ וכל היום מחכות להודעות מהבעל? עכשיו הן צריכות להיכנס לטיקטוק ולראות את הסרטונים האלה? אני לא יודעת איזה סוג של מילואים הם עושים שהם יכולים להרשות לעצמם לבגוד, אבל למה לעשות על זה סרטונים?".

בסיס צבאי (צילום: פלאש 90)
בסיס צבאי (צילום: פלאש 90)

היא סיכמה: "האישה שלכם דואגת לכם ושומרת על הילדים ואתם הולכים ובוגדים בה? הסרטונים בהחלט עצבנו אותי אבל התגובות היו קשות - נשים חשפו שהן חוות עכשיו פרידה אחרי שנים של זוגיות בגלל שהן גילו על בגידה במילואים. אני רוצה שגברים שנמצאים במילואים עכשיו ורואים את זה יגיבו. אני בטוחה שלא כולכם כאלה אבל מה קורה שם?".