בני זוג ממרכז הארץ הנשואים כבר 17 שנים, חיים ברמת חיים גבוהה יחסית אבל מנהלים אורח חיים די חופשי. האישה נוהגת לצאת עם חברותיה פעם בשבוע ולהשאיר את שלושת ילדיה עם הבעל ולהיפך. לכאורה, הסידור הזה עבד יפה ואיפשר לשניים חופש מסוים.

הבעיות החלו - לדברי האישה - כאשר בעלה היה חוזר מבילוי וממשיך לשתות אלכוהול בבית. לדבריה, בשנתיים האחרונות הוא נהג לשתות כל ערב כוסית או שתיים של ויסקי גם כשלא היה יוצא לבלות עם חבריו. הבעל בתגובה: "ממתי כוסית ויסקי בערב מזיקה?". אשתו טענה כי לא מדובר בכוסית אחת, אבל כשראתה שאלה הם פני הדברים היא החליטה לעשות מעשה.

אלכוהול, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
אלכוהול, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

"ערב אחד סמוך לחצות", סיפר הבעל לעורכת הדין שרין סולן. "התעוררתי באמצע הלילה ולא מצאתי את אשתי בבית. התברר לי רק בבוקר כי יצאה, לדבריה, לחברות וחזרה בשתיים אחרי חצות". הוא הוסיף כי בשנה האחרונה המקרה חזר על עצמו כמה פעמים. "וזה קרה בפעמים שהתעוררתי, אני לא יודע מה היה בפעמים אחרות", הוסיף

הבעל טען כי באחד המקרים - לאחר שאשתו חזרה לפנות בוקר - הוא החל לחשוד. לדבריו, גילה כי אשתו מנהלת קשר עם השכן בדירה הסמוכה וביום שהם קבעו להיפגש, לטענתו היא הייתה שמה לו משהו בכוס משקה. "פעם אחת החלטתי לנסות להימנע משתיית אלכוהול ולמרות שמזגתי לעצמי, דאגתי לא לשתות. פשוט שפכתי את זה לכיור. ב-22:30 נכנסתי לישון וחצי שעה לאחר מכן שמעתי את טריקת הדלת. כל השאר כבר היה ברור".

 עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: יח''צ)
עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: יח''צ)

האישה טענה להגנתה: "הלכתי לשכן, אבל לא כדי להיות עם השכן אלא כדי לשבת עם אשתו שהיא חברה טובה שלנו. בעלי פשוט מכור לאלכוהול והוא החל לדמיין". הבעל אמר להגנתו כי אין לו הוכחות אבל גם אם הלכה לשכנה ולא לשכן - הוא חושד כי שלושתם ביחד לא הסתפקו בשיחות חולין.

הוא הוסיף: "אשתי תמיד רצתה לנסות כל מיני רעיונות וייתכן שמימשה אותם, כי זה היה ממש ליד הבית. השתייה לא הייתה הבעיה, אלא מה שאשתי שמה לי בשתייה". עוה"ד שרין סולן ייעצה לבעל לאסוף ראיות, אבל לדבריו "כבר מאוחר" כי הוא הטיח הכל בפניה. שני בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך בטרם יחל הליך גירושין.