מיליונר אמריקאי בשם טיילור מאני, טען שיש הבדל עצום בין האופן שבו "אנשים עשירים" תופסים את הכסף שלהם לבין האופן שבו שאר האוכלוסייה תופסת אותו. לדבריו, לעשירים אין עניין ברכישה של פריטים נוצצים או הוצאות מופרזות - בעיניהם, כסף הוא כלי שאמור להגדיל את עצמו.

בסרטון ויראלי שהעלה לרשת החברתית TikTok, שם הוא משתף טיפים פיננסים עם העוקבים שלו, הוא הסביר: "רוב האנשים חושבים שכסף נועד לשלם חשבונות ולמנוע חובות. הם עובדים חמישה ימים בשבוע, מוכרים את זמנם בכסף ואז נותנים אותו למישהו אחר. זה דרך טובה להתקיים, אבל לא להתקדם". הוא המשיך: "אנשים ממעמד הביניים משתמשים בכסף שלהם לחיי מותרות ולקניית מוצרים מפוארים - אבל גם זו לא המטרה של הכסף".

@taylor_money_ Multi millionaires do this daily #Rich #MoneyTalk #RealEstate #Abundance ♬ original sound - Taylor Money

לדבריו, "אנשים עשירים רואים בכסף כלי להשקעה ולהגדלת ההון שלהם. הם מצפים שכל שקל ייצור עבורם עוד כסף". טיילור, שהפך למיליונר בגיל 20, הוסיף: "רק כשמבינים את תפקידו האמיתי של הכסף ככלי להתרחבות אישית, מתחילות להופיע הזדמנויות להגדיל את ההכנסות".

הוא גם חשף טיפ דומה בסרטון אחר, בו הוא מספר את עצת חברו בן ה-31 עם שווי נקי של 12 מיליון דולר: "הוא אמר לי: 'תקציבים הם תרמית'. לשרוף אנרגיה מחשבתית בחיפוש אחר דרך לחסוך מאה דולר נוספים בחודש זה פשוט בזבוז זמן".

במקום זאת, חברו של טיילור ממליץ להשקיע את האנרגיה המחשבתית הזאת בניסיון להרוויח יותר כסף. הוא סיכם: "חברה שלו עשתה 8 מיליון דולר בשנה שעברה ו-60 מיליון השנה. ככל שההכנסות גדלו, כך גם הרווחים".