האם אתם מנקים כל חלק בגופכם במקלחת, או מקווים כי המים שיעברו על האזורים יעשו את העבודה לבד? ובכן, על פי רופא אחד, שהסעיר את הגולשים ברשתות החברתיות, ניקוי הטבור (פופיק) שלנו חייב לדרוש מעט יותר עבודת ניקיון, אחרת הפתעה לא נעימה עלולה להצטבר בתוכו. המומחה טען כי "טונות של פסולת" עלולות להצטבר בטבור אם לא מנקה אותו כמו שצריך באופן קבוע.

סירבו להאמין: כלב המשפחה אכל 4,000 דולר במזומן
מיליונר חשף: "זה מה שכל האנשים העשירים עושים עם הכסף שלהם"

סרטון קצר ששיתף ד"ר Sermed Mezher עם העוקבים שלו, גרם להם להרגיש לא בנוח לאחר שגילו מה עשוי להצטבר בטבור אם אינו נשטף כראוי. בסרטון הוא הראה לצופים תמונות מחרידות של ההשלכות של אי ניקוי הבטן.

ל-Dr Sermed Mezher , רופא מבריטניה עטור תעודות, יש מעל ל-54,000 מנויים ביוטיוב ותוכן רב על רפואה ובריאות הגוף. בשיחה עם צופיו הוא אמר: "האם אי פעם ניקית את הטבור שלך בכוונה? אם לא, זה יכול להיות אתה. רובנו פשוט עושים ניקוי שטחי עם האצבע במקלחת, ואולי אף אוספים קצת מוך מהאזור השקוע".

הוא סיפר לצופים כי בטבור עשויות להצטבר "טונות של פסולת" אשר "דחוסים בחור", כולל "פיסות לבוש, שערות ופיסות עור אקראיות שנתקעות שם". אם אתם מוצאים את הסרת הפסולת כמספקת, זה אולי עשוי להיות נחמד להסיר, אך הידיעה שזה מה שנמצא בגוף שלנו - בהחלט גורמת אי נוחות".

לבסוף, הבהיר הרופא כי "באופן כללי, פסולת בטבור לא באמת גורמת לבעיות רבות. אבל אם מזניחים את האזור, הוא עלול להתחיל לפתח ריח רע".