על היחסים בין אישה לחמותה אפשר לכתוב ספרים שלמים. הן יכולות להיות החברות הכי טובות, להיות אויבות מושבעות או לשמור על יחסים דיפלומטיים מכבדים. חמות אחת הרחיקה לכת לאחר שהפכה אובססיבית לחזה של רעייתו של בנה, לטענתה של הכלה.

תומכים מהצד: האם איראן תיגרר לסכסוך ישיר עם ישראל וארה"ב?
"חוצפה": דרישת האמריקאים שהכעיסה את חבר הכנסת מהליכוד

"חמותי אובססיבית לציצי הענק שלי. היא חצופה, אמרה שהם 'נופלים' ועוררה שערורייה בגלל תמונות החוף שלי", טענה אשת הבן בפורום "Reddit".

היא הוסיפה שהחמות תמיד הייתה שיפוטית כלפי גופה, כאישה במידה 6 עם קימורים. "היא נראית כמו סקלטור (דמות מסרט פנטזיה), אז בשבילה כולם שמנים".

חמותה אף הרחיקה לכת והשוותה את גופה לגוף של האקסית של בנה. "גם החברה לשעבר של בעלי מלפני שיצאנו הייתה בערך בגובה ובמשקל שלה והייתה ישרה כמו מקל. בלי עיקולים", ציינה.

פעם אחת, במהלך דיון על העלייה בעלות החזיות, היא חשפה את מידת החזייה שלה לחמותה, שנותרה, לדבריה "מזועזעת".

מאז הגילוי, חמותה העירה לה בלי הפסקה על גודל החזה שלה. "היא אמרה לי שהם 'בטח רפויים ונופלים' והערתי שלא, מכיוון שהם תמיד בחזיית ספורט ואין לי ילדים", אמרה. "ואז היא התרעמה על כך שאין לי ילדים", הוסיפה.

"כשהראיתי לה תמונות מטיול עם בעלי באירופה, שם הצטלמנו בחוף בלי בגדים, היא ממש זרקה את אלבום התמונות על השולחן והשמיעה קול של גועל, ואז היא נתנה לנו הרצאה על למה אנחנו לא צריכים ללכת לחופים בעירום", אמרה.

הגולשים הבינו לליבה ועודדו אותה. אחת כתבה: "נשים שטוחות חזה תמיד רדפו אותי. היא נשמעת כאילו שיש לה הפרעת אכילה חמורה ובעיות עם דימוי הגוף".

"איזה מוזרה. אני בטוח שבנה אוהב את הגוף שלך לחלוטין. היא זקנה קנאית", כתב אחר.