אישה כבת 25 כתבה פוסט ב"רדיט", ובו סיפרה על "מצב מוזר ומביך" שנקלעה אליו. היא סיפרה כי כשהייתה בביתו של חבר שלה עם המשפחה שלו, התוכי שלהם, פרסי, קרא בשם "ג'ס" - וזהו לא שמה.

האמת נחשפה: תושב המרכז חשב שאשתו מבלה עם חברות - אך גילה שהיא כלל לא יצאה מהבניין
סירבו להאמין: כלב המשפחה אכל 4,000 דולר במזומן

"התוכי פרסי המשיך להגיד את שמה של ג'ס במשך כל הלילה. כששאלתי את חבר שלי על מה הציפור מדברת, הוא צחק ואמר שמדובר רק בציפור מטורפת ומצחיקה. אך כשהזמן עבר, שמתי לב שחבר שלי בודק את הטלפון שלו בעצבנות, ומשאיר אותו כל הזמן עם הפנים מטה - דבר שהוא אף פעם לא עשה. למעשה, הוא היה נוהג לתת לי להשתמש בו - אבל לא עכשיו".

"בסופו של דבר נשברתי", היא המשיכה לכתוב, "שאלתי אותו ישירות: 'מי זו ג'ס?', והוא כעס עליי ואמר שאני 'נותנת לציפור לגרום לי להיות בחוסר ביטחון'. כשאמרתי לו על איך שהתנהג בנוסף לכך במשך כל הלילה, הוא התעצבן".

היא מספרת כי אפילו ההורים שלו ניסו להתערב ולהרגיע את שניהם, אבל "הוא כעס גם עליהם! אז עזבתי את הבית לבדי וחזרתי לבית בלעדיו ולא דיברתי איתו מאז אתמול".

המגיבים בפוסט הציעו תשובות שונות ל"פליטות המקור" של התוכי. חלק הציעו שהתוכים לומדים ביטויים שחוזרים עליהם, ולכן סביר להניח שהתוכי שמע על ג'ס הרבה פעמים בכדי לומר את שמה. חלקם הציעו שג'ס היא חברה לשעבר, ואילו אחרים הסבירו שזה לא מסביר למה החבר התנהג בצורה חשודה.