חבר מועצת העיר חיפה, קיריל קארטניק התראיין אתמול (שלישי) לערוץ 14, שם שוחחו עמו בנוגע להצעתו להעביר את חזירי הבר מחיפה לתוך מנהרות חמאס ברצועת עזה, ואף הדגיש כי הרעיון אף הועבר לשולחנו של הרמטכ"ל הרצי הלוי, כך לפי חשיפת מעריב בחודש שעבר.

בריאיון, אמר קארטניק: "קודם כל אני מאוד שמח שההצעה שלי, לפי דיווח של מעריב, עברה דרך שולחנו של הרמטכ"ל. רשות הטבע והגנים הורגים מדי שנה המון חזירי בר, אז מה שאני מציע זה להכניס מאות חזירי בר למנהרות ולמבנים ממולכדים, ובכך להפחית הרג של חיילי צה"ל. בחיפה יש שפע של חזירי בר שגורמים נזק עצום לתושבים ולפי ההצעה שלי, אנחנו נשלח אותם לרצועת עזה במשאיות והם אלו שייכנסו למבנים ממולכדים ולמקומות מסוכנים".

צפו בריאיון:

@haifakrayot

״ראשת העיר חיפה קצת טרילילי טרללה״: חבר מועצת העיר חיפה, קיריל קארטניק, הגיש לראש העיר עינת קליש הצעה להעביר את אלפי חזירי הבר שנמצאים בעיר ומטרידים את התושבים לרצועת עזה: "יוכנסו למנהרות ומבנים ממולכדים וייצמצמו הרג של חיילים"

♬ צליל מקורי - חדשות חיפה והקריות

הוא המשיך: "אני מעדיף שאלף חזירות בר יבכו על הגורים שלהן מאשר אמא יהודייה אחת שתקבור את בנה בהר הרצל. פניתי בנושא לראשת העיר עינת קליש ולצערי היא כמו תמיד - טרילילי טרללה. יותר חשוב לה חיי החזירים מאשר החיילים. אני מוכן לעשות הכל בשביל חיי החיילים שלנו".

בינתיים, המגיבים ברשת לא הצליחו להישאר אדישים לריאיון והגיבו - חלקם בחריפות ואחרים אף עודדו את הרעיון של קארטניק. גולש אחד כתב: "יש עכשיו בערוץ 14 את האייטם הכי מטורלל שראיתי מימי בטלוויזיה, מדבר מישהו שמאשים את ראש העיר חיפה שחיי החזירים יותר חשובים לה מחיי החיילים, כי היא לא הגיבה לרעיון שלהעביר את החזירים מחיפה למנהרות בעזה".

גולש נוסף ענה לו: "הקביעה על אייטם הכי מטורלל בערוץ 14 נכונה בדיוק לשנייה בו היא מתפרסמת. סמוך עליהם שכבר יביאו משהו חדש". אחד הוסיף: "חכה לפטריוטים". בניגוד אליהם, היו גם מי שציינו כי קארטניק "גאון".