הצורך בשימוש בחשמל עולה בחודשי החורף וחשבון החשמל מזנק? אז רגע לפני שאתם מפעילים את המזגן, אישה אחת שיתפה טיפ לאחר שלדבריה היא חיה כבר ארבע שנים ללא חימום - והוא בחינם לגמרי.

קלייר דה ליס, חולקת בחשבון ה-TikTok שלה מגוון טיפים לחיסכון, וכעת היא משתפת טיפ פשוט שעשוי להיות יעיל במיוחד בימים הקרים: וכל מה שאתם צריכים הוא קרטון. כן כן, קרטון. כשהטמפרטורות צנחו והבית של ליס התחיל לחוות הפסקות חשמל תכופות, היא נאלצה לחשוב מחוץ לקופסה. "פתאום, בדיוק כשמזג האוויר הפך קר באופן קיצוני, התחילו הפסקות החשמל", היא סיפרה. "כל יומיים-שלושה בערך, אז אני מתכוננת לעוד".

@klairedelysofficial lets see how many more power cuts we get this winter #coldweather #uk #costoflivingcrisisuk #howtostaywarm ♬ original sound - Klaire de Lys

ואיך היא שומרת על החום מבלי לחמם את הבית? "שכחתי לשתף טיפ אחד בסדרת 'הבית החמים שלי' עוד מהשנה שעברה", אמרה. "תשמרו את כל הקרטונים שלכם". ליס הסבירה שהקרטון, כשהוא מונח על הרצפה וחתוך לגודל המתאים, פועל כמו בידוד. "זה יועיל במיוחד במידה ויש לכם מרצפות או פרקט", ציינה. "כי זה אוטם את החום ולא נותן לו לברוח דרך הרצפה הקרה".

הבונוס? משטח משחק חינמי לילדים, כך לדבריה. היא הציעה לתת להם לצייר על הקרטון, כך שהם יהיו עסוקים ונהנים בזמן שאתם תקועים בבית. "זו דרך נהדרת לשמור על בית חמים ולנצל משאב שבאופן אחר היה נזרק לפח", סיכמה ליס.

הטיפ שלה הפך לוויראלי במיוחד ברשת החברתית, וגרף שבחים רבים מהגולשים. "זה פשוט גאוני! אני די טובה בהכנת הבית לחורף, אבל זה אף פעם לא עלה לי לראש", כתבה אחת הגולשות. "טיפ מעולה. אני בטוחה שזה יכול להפריע לנו בעין כי קרטון זה מכוער אבל אפשר להניח מעליו שטיח", הוסיפה אחרת.