אישה ששמה לא פורסם, גילתה שבעלה - עימו הביאה לעולם שני ילדים - נשוי כבר 10 שנים לאחרת. הוא עבד במשמרות של שלושה חודשים מחוץ למדינה בה התגוררו ובזמן הזה היה גר עם משפחתו השנייה במקום שהחברה שבה עבד תסדר לו מגורים.

כשבת זוגו מזה שבע שנים ואם לשניים מילדיו הנוספים גילתה את האמת, היא החליטה לנקום בו ומיהרה להגיש בקשה לביטול הנישואים על בסיס נישואיו הכפולים, ואף דרשה משמורת מלאה על שני ילדיהם. לדברי חברתה, יום אחד כשחזר מהעבודה, היא מצאה שני מכשירי נייד בין חפציו וכך חשפה את האמת. כשהכל כבר היה מוכן מבחינה משפטית, היא לקחה החלטה ואף סיפרה לאשתו הראשונה על מעשיו.

בגידה, אילוסרטרציה (צילום: ingimage ASAP)
בגידה, אילוסרטרציה (צילום: ingimage ASAP)

בזמן ששהה עם האישה הראשונה, התקשרה האישה השנייה וחשפה את החיים הכפולים שהוא מנהל עם שתיהן. בינתיים, הראשונה הודיעה לו כי היא עוזבת אותו. הבעל, זועם, נהג 11 שעות לביתה של אשתו השנייה, שם הוא היכה אותה כמעט למוות והיא אושפזה לחודשים רבים. מאז הוא נעצר ונשלח לכלא. לא ברור מה מצבה כרגע.

בהתייחסות לפוסט שפורסם ברשת החברתית Reddit, אחד הגולשים כתב: "אדם רע! גם ניצל את תמימותן של שתי הנשים ועוד הוסיף לפגוע באחת מהן פיזית". משתמש אחר הוסיף: "כל נראה גבר מתעלל רבותיי, למרבה הצער". משתמש שלישי הגיב: "אלוהים אדירים, זה סיפור גיהנום. איזה איש, שהורס מישהי רגשית ואז מגבה את זה על ידי אלימות פיזית. הכלא הוא המקום הטוב ביותר לחתיכת החרא הזה."