טיסות הן לא תמיד חוויה נעימה, אבל מה שקרה בטיסה של חברת התעופה "דלתא" בערב חג המולד, הגיע לרמה אחרת. נוסע בטיסת קונקשן מבירמנגהם, אלבמה לאטלנטה, ג'ורג'יה בדרכו לקי ווסט, פלורידה, חשף תקרית שאינה קלה להכלה כלל.

לפי פוסט שהועלה לרשת החברתית Reddit, זמן קצר לאחר ההמראה, הנוסע (שזהותו לא ידועה) הריח ריח רע שנדף בכל רחבי תא הנוסעים. בהתחלה הוא חשב שבתו בת ה-8 עשתה את צרכיה במושב, אך היא הכחישה כל קשר. הריח - שמקורו לא אותר במשך למעלה משעה - לא נעלם עד הנחיתה.

טיסה במטוס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
טיסה במטוס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

עם הירידה מהמטוס, מקור הסירחון נחשף: נוסע שישב כשמונה שורות לפניהם, עשה את צרכיו במכנסיו ואף הותיר את צואתו על המושב. לא רק המושב, אלא גם גבו של הנוסע היה מלוכלך כולו. לפי הפוסט, הנוסע ישב בתוך צואתו במשך כשעה לפני שירד מהמטוס בדרכו אל שדה התעופה באטלנטה.

גולשים ברשת החברתית הגיבו בחריפות לאירוע. "אוי, לא נחמד בכלל" כתב אחד, ואחר הוסיף: "טיסות הפכו להיות כמו נסיעה באוטובוס עירוני". גולש אחר טען שגם הוא היה באותה טיסה ואף ישב באותו טור עם הנוסע שגרם למהומה. לדבריו, ראה את הצואה מרוחה על המושב והבחין בנוסע רץ לעבר השירותים.

תא שירותים במטוס (צילום: רויטרס)
תא שירותים במטוס (צילום: רויטרס)

היו גם כמה שגילו קצת אמפתיה למצב. "מישהו עם בעיות בטן. אני מבין אותו", כתב אחד. "חייו של מישהו עם מחלות במערכת העיכול לא קלים. פעם או פעמיים בשנה גם לי יש אירועים כאלה, אבל תודה לאל, אף פעם לא במטוס".

למרבה הצער, זו לא הפעם הראשונה שמישהו עובר תאונה גסטרואינטסטנלית בטיסת דלתא. בספטמבר, מטוס מאטלנטה, ג'ורג'יה לברצלונה, ספרד, נאלץ לחזור על עקבותיו לאחר שנוסע סבל משלשול חמור. אין ספק, מדובר בטיסה בלתי נשכחת, מסיבות לא נעימות במיוחד.