סבינה צ'פין בת ה-29, הפתיעה את גולשי ה-TikTok לאחר שחשפה כי היא מבוגרת בשבע שנים בלבד מ"בתה", תיזי בת ה-22. כן, קראתם נכון. רבים מהמגיבים הביעו את דאגתם למקרה שלפניהם, ושאלו את עצמם כיצד ייתכן שאישה צעירה בת 29 יכולה להיות אם לבת 22?

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ובכן, סבינה הסבירה כי היא לא אחותה של תיזי, אלא אשתו של כריס צ'פין, אביה הביולוגי של בת ה-22. הקשר בין השתיים החל כאשר בת ה-29 הגיעה למספרה של כריס בן ה-45 כדי לחפש עבודה. למרות הפער המשמעותי ביניהם - 16 שנים - השניים התאהבו התחתנו.

@sav_chapin My stepdaughter but also my built in bestie 🤪 #fyp #fypシ #momsoftiktok #stepmomsoftiktok ♬ Wassup Gway - Famous Sally & YB

תיזי, כמובן, לא הייתה מרוצה מהקשר: "בהתחלה הייתי בהלם מוחלט", סיפרה סבינה. "אני מבינה שאם הייתי בגילה ואבא שלי היה חוזר עם בחורה בגיל שלי, כנראה שהייתי מרביצה לו". אבל בת ה-22 לא הייתה היחידה שהגיבה בצורה שלילית לקשר. הטוקבקיסטים ברשת לא חסכו במילים קשות כלפי סבינה, וכתבו לה: "קריפי", "מחפשת שוגר דדי", "גונבת גברים" - ואלו רק חלק מההערות הרעילות שקיבלה.

@sav_chapin trying the $5 @VITAMASQUES sold at your local @target 💋 #vitamasques #fyp #virallipplumper ♬ original sound - Sav

אבל בת ה-29 לא נתנה למגיבים להרוס לה את הקשר עם תיזי. "היום אנחנו החברות הכי טובות", סיפרה בגאווה. השתיים נוהגות לצלם סרטונים משותפים למדיה החברתית, בהם הן רוקדות, צוחקות ומשעשעות את העוקבים שלהן.

הקשר החזק בין השתיים הפך אותן לסנסציה ברשת, ולאחרונה הן השיקו ליין בגדים משותף עם הכיתוב "אמא חורגת". סבינה סיפרה שהן לוקחות את הביקורת באהבה. "אולי זה קצת לא שגרתי, אבל אנחנו מאחלים לכל המשפחות החורגות בעולם להסתדר כמונו".