בפוסט אנונימי ששותף ברשת החברתית Reddit, גבר אחד חשף כיצד גילה שאשתו בת ה-37 שולחת מסרונים בעלי אופי מיני לאביו בן ה-61 בשבועות האחרונים. "יש לנו שני ילדים קטנים. הוריי גרושים ואשתי, הילדים ואני משתדלים לבלות עם אבא שלי לעתים קרובות מאוד", כתב בפוסט המתאר את המציאות שלו.

בעת תיקון אפליקציה בטלפון הנייד של אביו, הוא נתקל בהודעה חשודה מאשתו. למרות ששמה היה שמור בשם אחר, הוא חקר וגילה שמדובר במספר הטלפון שלה. "התחלתי לקרוא את המסרונים. היו לי רק 15-20 שניות לפני שאבי חזר להתבונן במה שאני עושה במכשיר שלו, אבל כבר ראיתי שהוא שלח לה כמה תמונות שהוא ללא חולצה והתכתבויות בנוגע ל'גופו הלוהט' ".

שלח לכלתו תמונות עירום של עצמו (צילום: אינג'אימג')
שלח לכלתו תמונות עירום של עצמו (צילום: אינג'אימג')

המסרונים כללו גם הודעות בהן האישה קראה לעצמה "החברה" של חמיה, וכאלה שהביעו את רצונה שבעלה יעזוב את הבית. בפאניקה, הוא עזב את בית אביו מבלי לספר לו מה ראה, ובמקום זאת פנה לאימו כדי לפרוק חלק מהכאב והעלבון שחש. "אימא שלי באה לבית של אבא שלי ודחקנו בהם להודות".

שם, לפי הפוסט האנונימי, האישה הסבירה כיצד החל הקשר המוזר. "זה התחיל כידידותי ואז הפך אינטימי עד כדי כך שהם דיברו במסרונים כל היום ואבי שלח תמונות של איבר המין שלו אין ספור, והיא שלחה תמונות סקסיות של עצמה, כולל בחזייה ואפילו תמונת חזה חשוף".

גילה שאשתו משוחחת עם אביו בהודעות (צילום: אינג'אימג')
גילה שאשתו משוחחת עם אביו בהודעות (צילום: אינג'אימג')

הוא טען כי אביו ביקש ממנה תמונות נוספות ואף הביע את רצונו להיות איתה. "הוא רמז על ביצוע מין אוראלי ואפילו הוסיף שהם צריכים להיות ביחד או להתחתן". הבעל אף מאמין שאשתו תכננה חופשה רומנטית עם אביו בקרוב. למרות שהשניים טענו שלא היה מגע מיני ביניהם, הם רמזו שהדבר היה מתקדם לכך אלמלא נתפסו.

למרות הכל, הסיבה של האישה להתנהגותה היא אולי החלק המטורף ביותר. "היא אומרת שעשתה את זה רק כדי לשמח את אבי כי הוא בודד והוא נחמד אליה ומשמש לה דמות אב, מכיוון שהיא לא בקשר טוב עם הוריה". בנוסף לכל זה, היא גם טענה שבעלה השמין ושלאביו יש גוף מדהים.

תפס את אשתו על חם בבגידה (צילום: אינג'אימג')
תפס את אשתו על חם בבגידה (צילום: אינג'אימג')

"יש לנו שני בנים קטנים ואני לא רוצה שהם יגדלו להורים פרודים. פשוט מחפש לשמוע דעות של אחרים לפני שאני מחליט על המהלך הבא שלי", כתב, ומשתמשי Reddit הגיבו פה אחד. "אין פה אפשרות אחרת חוץ מגירושין. הייתי מרגיש צורך להקיא בכל פעם שהייתי מביט על אחד מהם", כתב אחד. "אשתך נוראית, וגם אביך", הגיב שני בבוטות.

גולש נוסף שיתף את דעותיו: "נישואיך נגמרו. אין שום דבר שניתן לעשות כדי להציל אותם. אתה לעולם לא תאמין שוב לאשתך, וגם לא צריך - ההצדקה שלה לבדה (היא עשתה זאת כדי לשמח את אביך? איזו מין סיבה זו?) שקר. שני בנים צעירים להורים גרושים יהיו הרבה יותר מאושרים מאשר שני בנים צעירים החיים עם שני הורים שלא אוהבים אחד את השנייה. לגבי אביך, אין לי מה להגיד. נתק קשר לתקופה ופנה לטיפול. זו ההצעה הטובה ביותר שיש לי לתת לך".