ברזיל ידועה בתצפיות אפשריות של חייזרים לאורך השנים, כאשר המפורסמת שבהן היא תקרית עב"ם בוורז'יניה ב-1996. לאחרונה, צולם בברזיל סרטון מעורר מחלוקת המראה שני יצורים בגובה של כשלושה מטרים, אשר נטען כי הם חייזרים, כך לפי הפרסומים ב"דיילי מייל" הבריטי.

הסרטון צולם באי מל בברזיל על ידי שרה דליטי, תיירת מברזיליה, בעת שבילתה שם עם משפחתה. בקליפ, נראים שני יצורים גבוהים העומדים על ראש גבעה, ומנופפים במהירות בזרועותיהם אך נשארים במקומם. דליטי טענה כי לא ניתן להגיע לפסגת הגבעה, ולכן לטענתה, מדובר בחייזרים.

התיעוד שעורר מחלוקת הפך לוויראלי ברשתות החברתיות כגון X (טוויטר לשעבר) ואינסטגרם, אולם, מומחי עב"מים מערערים על אמיתות הסרטון וטוענים שמדובר ככל הנראה בבני נוער. גם משתמשים אחרים ברשת העלו תיאוריות כי מדובר בבובות או במטיילים עם מקלות הליכה, ולא בחוצנים, כך לפי הדיווחים ב"דיילי מייל".

התצפית באי מל היא הראשונה מסוגה בתולדות ברזיל, אולם איכות הסרטון הירודה והעדר ראיות נוספות מותירים ספקות רבים בקרב מומחים וגולשים ברשת בנוגע לטענות. יחד עם זאת, הסרטון ממחיש את הסערה התמידית בנושא חייזרים ותצפיות עב"מים ברחבי העולם.