אישה בשם קרי ממנצ'סטר, אנגליה, הותירה את משתמשי הרשתות החברתיות בהלם לאחר שחשפה את מה שגילתה בזמן שניקתה את חדר השינה של בנה. לדבריה, היא נתקלה בתגלית מזעזעת שנראה כי הייתה על הקירות זמן רב.

קרי, שמשתפת סרטונים ברשת החברתית TikTok תחת השם @misskerryand8, הזהירה אחרים שלא יחזרו על אותה טעות. בקליפ, היא אמרה שחשוב מאוד להזיז את הריהוט מדי פעם ולבדוק את הקירות שמאחורי המיטות והארונות. היא המשיכה והסבירה שכשניקתה מאחורי מיטת בנה היא גילתה שיש שם כתמי עובש גדולים שהולכים ומתפשטים.

@misskerryand8 Please comment below guys and let me know what you have tried to get rid of mould for good. #mould #mouldremoval #mouldreveal #cleantok #cleaningtiktok #mouldywalls #cleaning #cleaningmould ♬ original sound - MISS KERRY | MUM OF 8

לדבריה, היא ניקתה את הכתם כמה שבועות קודם לכן ושכחה מאז, והשבוע כשהזיזה את המיטה שוב, גילתה שהעובש חזר. האם ניסתה להשתמש בתכשיר נגד עובש אך ללא הועיל, מאחר והיא כבר יודעת שהכתמים הירוקים יופיעו שוב. היא שקלה לקנות לוכד לחות כדי לטפל בבעיה מאחר והמוצר עשוי לשפר את איכות האוויר בחלל על ידי לכידת לחות עודפת שמעודדת צמיחת עובש, רטיבות וחיידקים.

עובש בקיר (צילום: ingimage/ASAP)
עובש בקיר (צילום: ingimage/ASAP)

בינתיים, היא המליצה להרחיק את המיטה מהקיר כדי לאפשר אוורור טוב יותר. הסרטון שלה צבר למעלה מ-60 אלף צפיות עד כה, ומאות תגובות של גולשים שנתנו עצות מועילות כמו אוורור החדר, שימוש בחומץ לחיטוי וצביעת הקירות בצבע מיוחד נגד עובש.

עובש הוא בעיה נפוצה מאוד בחורף, במיוחד בדירות ובתים בקומת קרקע. העובש לא רק מכער את הבית אלא גם מזיק לבריאות, לכן חשוב לנקות את הבית בקביעות, לאוורר את החדרים ולבדוק מאחורי הריהוט כדי למנוע היווצרות עובש מסוכן.