בני זוג מצפון הארץ ניהלו במשך 23 שנים אורח חיים שגרתי לגמרי. הבעל עוסק בתחום הייבוא והאישה מעסקי החשבונאות. הכנסותיהם של השניים לאורך השנים הקפיצו אותם למעמד חברתי גבוה ויחד עם גידלו שלושה ילדים.

לפני כחמישה חודשים, כך לפי דבריה של האישה, הכיר הבעל משהי הצעירה ממנו ב-20 שנים ומאז "הראש שלו הסתובב. הוא התחיל להסתכל על כל אגורה שנכנסת ויוצאת, נעדר מהבית במשך ימים ולפני חודש הוא החליט להמציא משהו חדש: המלחמה עם החות'ים". בני הזוג מנהלים כעת מאבק גירושין על גובה הרכוש שנצבר ועל ההכנסות בבית המשפט לענייני משפחה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)

הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טען כי הכנסתו נפגעה כתוצאה מהמלחמה עם החות'ים. "אני עוסק בתחום הייבוא והרבה מהסחורות שאמורות היו להגיע לנמל אילת לא מגיעות וההכנסה שלי קטנה ב-35 אחוזים. לכן אני מבקש לפטור אותי מתשלומי 'עתק' שדורשת אשתי כדמי מזונות חודשיים עבור ילדינו ועבורה". עוד טען הבעל כי הוא הפחית בצורה ניכרת את שעות העבודה כתוצאה מהירידה בהכנסות ופיטר שניים מעובדיו.

המורדים החות'ים בתימן (צילום: רויטרס)
המורדים החות'ים בתימן (צילום: רויטרס)

עוה"ד סולן הדגישה כי את הירידה בהכנסה ניתן להוכיח ולכן על האישה להתחשב במצב ולהסכים לדמי מזונות סבירים. האישה דורשת 12 אלף שקלים לה ולידיהם בכל חודש, אך הבעל מוכן לתת רק מחצית מהסכום". האישה שבה והדגישה כי בעלה הכיר מישהי וזו הסיבה להתנהגות האגרסיבית שהשתנה תוך כדי הליך הגירושין שנמשך כשנה.

"הוא הכיר אישה הצעירה ממנו ב-20 שנה והשתגע", טענה. אך הבעל אמר לבית המשפט כי אשתו מעלילה עליו כדי להשחיר את פניו מול הילדים. "ההכנסה שלי ירדה בגלל החות'ים", הדגיש וזה לדבריו כל הסיפור. המשך הדיוק נקבע לחודש מרץ.