לוכד נחשים ממלבורן, אוסטרליה, נאלץ להתמודד עם סיוט לא צפוי כשהוזעק לבית משפחה להוציא נחש ארסי במיוחד ממגירת תחתונים של ילד בן שלוש. הנחש, שהתברר כאחד מהמסוכנים בעולם, הוא פתן חום מזרחי - היצור השני הארסי ביותר על פני הגלובוס.

"אימו של הילד הלכה להביא לו בגדים ומצאה במקום נחש חום ענקי באורך מטר וחצי", סיפר הלוכד, מארק פאלי בפוסט בפייסבוק. "הבנו מה קרה. אתמול היא הכניסה כביסה מקופלת לבית, וכשהיא לקחה בגדים מהחבל, הנחש פשוט הזדחל ביניהם". הפוסט עורר תגובות מופתעות של גולשים, שתהו כיצד אפשר היה לפספס נחש גדול כל כך בין הבגדים. "איך אפשר להכניס בגדים מקופלים עם נחש של מטר וחצי ביניהם למגירה בלי לשים לב? נחש חום באורך כזה בטח שוקל לא מעט, נכון?" תהתה אחת הגולשות.

@snakehunteraus 2nd most venomous snake in top underwear drawer #foryoupage #fyp #reptile #snake #viral #drawer ♬ original sound - SpongeBob background music

פלי הסביר בתגובה כי נחשים מסוג זה קלים להפליא, וקל מאוד שלא לשים לב אליהם. "הם כמעט חסרי משקל, וברצינות - זה יכול לקרות לכל אחד", הדגיש. "ראיתי אנשים שמטיילים עם נחשים חומים בתיק או בשקית קניות. יום אחד זה עלול לקרות גם לכם".

נחשים מזן פתן חום מזרחי, על פי המגזין Australian Geographic, הם יצורים "זריזים, תוקפניים וידועים בזעם שלהם". הם חיים במזרח ובמרכז אוסטרליה ובדרום גינאה החדשה, ויכולים להגיע לאורך של שני מטרים. למרבה המזל, פאלי הצליח ללכוד את הנחש בבטחה ולשחררו בטבע הרחק מבתי מגורים.