פוסט שהועלה לקבוצת הפייסבוק הוויראלית "מאמאצחיק" המונה כ763.2 אלף חברות, עורר סערה בקרב הגולשות, כשאישה אחת מאלפי מנשה שיתפה את הממצא החריג שאיתרה במושב האחורי של הרכב של בעלה. 

"מצאתי את העגיל הזה אצלך ברכב מאחורה", כתבה עינת שני יוגב לבעלה, ניר, בשיחת הווצאפ ששיתפה בפוסט. הוא השיב לה: "זה לא שלי מאמי", והיא ענתה: "זה לא מה שמטריד אותי. הבעיה היא שזה גם לא שלי". בהמשך הוא כתב: "בודק". הפוסט שלה צבר כ-6,600 לייקים ולמעלה מ-1,500 תגובות, כשכולן תוהות - למי שייך הממצא החריג שנמצא ברכבו של הבעל.

העגיל שאותר ברכבו של הבעל (צילום: מתוך פייסבוק)
העגיל שאותר ברכבו של הבעל (צילום: מתוך פייסבוק)

בין המגיבות, גולשת אחת כתבה: "אמא שלי מצאה אודם אדום באוטו של אבא שלי. היה סיפור. אגב, זה היה שלי". מגיבה נוספת הגיבה: "פעם עליתי עם קולגה מהעבודה הביתה, הוא הסיע אותי ועוד קולגה ושתינו ישבנו מאחורה. כשהגענו שמתי לב שנעלם לי עגיל. אמרה לו 'סליחה, אבל אני חייבת להפוך את הרכב וליידע אותך שבזה הרגע נעלם לי עגיל. אם אשתך תמצא אותו היא לא תקבל את זה ואתה תיכנס לבעיה גדולה'. הפכנו הכל ולא מצאנו. שלחתי אותו ישר לספר לאשתו מה קרה".

כשנשאלה מה מקורו של הפריט ומה עלה בגורלו של בעלה, יוגב אמרה למעריב: "הוא יצא זכאי. התברר שהעגיל שייך לאשתו של קצין הרכב שהביא לבעלי רכב חלופי, כי את הרכב שלו הכניסו למוסך".