אזהרה - תוכן מטריד: שתי נשים בנות 23, אלישיה רובינסון וג'ודי קולוין, נידונו ל-12 שנות מאסר ו-9 חודשים בבית המשפט בנוריץ', אנגליה, בעקבות תקיפה מזעזעת של צעירה בת 21. הן צילמו את עצמן כשהן כופות על הקורבן לאכול צואה אנושית ורסיסי זכוכיות במשך שש שעות, כך דווח ב-The Mirror.

הקורבן סבלה מלקויות למידה והשתיים חטפו אותה לבקתה והתעללו בה באכזריות. הן שפכו עליה חומרי ניקוי קורוזיביים כמו אקונומיקה ומים רותחים, תוך כדי הכאה ותקיפה מינית. הן עודדו זו את זו להמשיך בהתעללות בהודעות טקסט ואף חיפשו באינטרנט דרכים להרוג אותה ולהיפטר מגופתה.

אנגליה (צילום: REUTERS/Tom Nicholson)
אנגליה (צילום: REUTERS/Tom Nicholson)

בית המשפט שמע עדויות מזעזעות על התקיפה הברברית וקבע כי השתיים הראו חרטה על מעשיהן אך אין שום הקלה בעונש מלבד הודאתן. השופט תיאר זאת כאחת מהתקיפות הנוראיות ביותר שנתקל בהן. הקורבן סיפרה כי היא מתקשה להבין איך בני אדם יכולים להתייחס כך לבן אדם אחר. היא סובלת מסיוטים וקשיי שינה וחייה לעולם לא יהיו כשהיו. גם משפחתה נפגעה קשות, כך לפי הדיווחים ב-The Mirror הבריטי.

נער בן 17 שהשתתף בתקיפה, נידון ל-6 שנות מאסר במתקן כליאה לבני נוער. טום קול, השוטר שחקר את המקרה אמר שמדובר בהתעללות מתוכננת ואכזרית שגרמה לקורבן טראומה קשה. הוא שיבח אותה על האומץ לחשוף את מה שעבר עליה.

זוג שגר בסמוך לבקתת ההתעללות, טיפל בצעירה בת ה-21 לאחר שהצליחה להימלט והציל את חייה. עוד הוסיף קול: "שלושת הנאשמים גרמו לקורבן טראומה עצומה ואף אחד מאתנו לא יכול לדמיין כמה באמת החוויה הזו הייתה מטלטלת עבורה. אני מקווה שהמשפט הזה יספק קצת צדק עבורה".