פייג'י מילר, יוצרת תוכן מהחוף המזרחי של ארצות הברית, חיה את חייה כ"תינוקת בוגרת" במשרה מלאה. היא מתעוררת בבוקר בעריסה שלה, לאחר החתלה היא מבלה את זמנה במשחק עם צעצועים ויצירת תוכן אינטרנטי עבור הקהילה האינטרנטית של תינוקות בוגרים ואוהבי חיתולים.

מילר אימצה את אורח החיים שלה ב-2018 ומטרתה הייתה לנרמל אותו תוך מימון ההוצאות הכרוכות בו. היא מוציאה 230 דולר בחודש על חיתולים בלבד, מימון שמגיע ממנוייה ומהעוקבים שלה ברשתות החברתיות. אורח החיים של שלה הוא משרה מלאה, הן בפרטיות והן בציבור והיא אינה מוטרדת מתגובות שליליות של אנשים שאינם מבינים אותה, למרות שיש לא מעט ששואלים האם היא בן אדם בריא מבחינה שכלית.

"אני מקבלת מיילים מדי יום מאנשים שמודים לי על כך שאני מתנהגת כך בפומבי ולא מתביישת", אמרה מילר ל-The Mirror הבריטי. "יש כאלה שפשוט לא מבינים למה שמבוגר ירצה להתנהג או לחיות כמו ילד קטן. זה קשור לרעיון של לאפשר לדברים קטנים להסב לנו אושר ושמחה. אנחנו עדיין מבוגרים מתפקדים. אנחנו צריכים לעשות דברים שמבוגרים עושים, כמו לעבוד ולשלם חשבונות, אבל יש לנו גם אחריות נוספת והיא לשמור על אורח החיים שלנו".

"הרבה אנשים מפקפקים באינטליגנציה שלי. הם שואלים 'למה שאדם אינטליגנטי ונורמלי יחיה כך'?", הוסיפה. "אני לא מגיבה לשליליות. זה לא שווה תגובה. גבולות חשובים לי מאוד. בחיי היומיום שלי, אני לא כופה את אורח החיים שלי על אף אחד אחר. אולי אני מתלבשת כמו ילדה, אבל אני לא הולכת לשתות בקבוק חלב בפומבי. אני דיסקרטית כשאני בציבור", הסבירה.

לדבריה, אורח החיים שלה לא משפיע כלל על מערכות היחסים הרומנטיות שלה: "אני מאורסת למישהו שאני אתו כבר חמש שנים. הוא אמנם לא מתנהל כמוני אבל הוא תומך בי", סיכמה מילר.