כשזה מגיע לטיפוח העור, צריכת המוצרים משתנה מאחד לשני מאחר ולכל אחד בעיות עור שונות. חלקם סובלים מעור שמנוני בעוד שאחרים יסבלו מאקנה או מעור יבש. כל מה שאנו רוצים הוא להעניק לעורנו לחות ולקוות לטוב מאחר ואין שיטה כתובה לטיפול בעור, אלא רק ללמוד שיטות שונות לאורך השנים.

טמס בת ה-42, שמפרסמת סרטונים לעתים קרובות ברשת החברתית TikTok תחת השם @tamsskyn, חלקה עם הגולשים את הטיפ שלה לטיפוח העור והסבירה כי היא לא משתמשת בפילטרים וכי עור פניה זוהר כתוצאה משגרת טיפוח בת כמה שלבים בודדים. "כשאני מספרת לאנשים שאני בת 42, אף אחד מהם לא מאמין לי. תמיד הקפדתי על שגרת טיפוח פשוטה אך עקבית והוספתי מי אורז כדי לסייע למיצוק העור", הסבירה.

כך תשיגו עור פנים זוהר ויפה (צילום :מתוך טיקטוק)

לאלה שתהו כיצד להכין מי אורז, טמס שיתפה: "כל מה שתצטרכו הוא ק"ג אחד של אורז לבן, לא משנה המותג. אתם שוטפים את האורז במים ומסננים אותו פעמיים כדי להסיר את כל שאריות הלכלוך ואז משרים אותו למשך זמן מה. לאחר מכן, את המים הלבנים שנותרו מההשריה העבירו למיכל והכניסו למקרר לשבועיים".

כך תכינו את "שיקוי הקסמים" (צילום :מתוך טיקטוק)

בתשובה לשאלה איך משתמשים במי האורז, ענתה הבלוגרית: "יש ארבע דרכים להשתמש במים. הראשונה היא מתוך הקערה ישירות על עור הפנים. השנייה באמצעות הנחת מגבונים טבולים במי האורז על עור הפנים למשך כ-15 דקות", הסבירה טמס תוך שהיא מדגימה. "הדרך השלישית להשתמש במי האורז היא להעבירם לתוך שפריצר ולרסס על עור פנים נקי, בעוד שהדרך הרביעית והמתוחכמת ביותר היא כקוביות קרח. יש להקפיא את מי האורז במיכל לקוביות קרח ולאחר מכן 'למרוח' את קוביית הקרח על עור הפנים".

כך תשתמשו במי האורז על עור הפנים (צילום :מתוך טיקטוק)

בנוסף, היא ציינה כי את האורז המושרה היא מבשלת ואוכלת, כך ששום דבר לא נזרק לפח. היא הסבירה כי ניתן להשתמש במי האורז אחרי שטיפת הפנים בבוקר ובערב, ולאחר מכן למרוח את המוצרים בהם אתם רגילים להשתמש. לבסוף היא חידדה כי יש לתת לעור "להתייבש באוויר" לאחר השימוש במי האורז, ולא לנגב את הפנים עם מגבת. רבים מהמגיבים שיבחו אותה על תוצאות ההמלצה. גולשת אחת כתבה: "זה השבוע השני שאני משתמשת בטיפ ואני אוהבת את התוצאות עד כה". שניה הגיבה: "העור באמת זוהר. תודה לך על השיתוף".