טיסה של חברת התעופה ההודית "אינדיג'ו" הפכה לאירוע אלים בעקבות עיכוב של 13 שעות שנגרם עקב תנאי מזג אוויר קשים. תיעוד של התקרית צולם על ידי אחד הנוסעים והפך ויראלי עם למעלה מ-4.6 מיליון צפיות ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), כשהגולשים מגנים על הטייס ומותחים ביקורת קשה על הנוסע התוקפני.

הטייס, אנאפ קומאר, הודיע לנוסעים על מצב מזג האוויר והעיכוב הצפוי. ההודעה, כך נראה, לא מצאה חן בעיניו של אחד הנוסעים, שזוהה כסאהיל קטארה. בסרטון נראה הנוסע - לבוש חולצת קפוצ'ון צהובה - רץ במעבר המטוס ומכה את הטייס בפניו בעוד שהנוסעים צועקים בהלם. "אם אתה רוצה לטוס, אז תטיס את המטוס!", צעק קטארה אל קומאר, שנראה נסוג לאחור לכיוון תא הטייס. "אחרת, תפתח את הדלת".

בשלב זה, אחת מהדיילות התערבה והפרידה בין השניים, בעוד שנוסע אחר הלבוש בחולצה כחולה בהירה, תפס את קטארה והחזיר אותו למקומו. הדיילת הנסערת צעקה לעברו: "מה שעשית לא בסדר! אתה לא יכול להתנהג ככה". בסרטון נפרד נוסף, נראה הנוסע מלווה מהמטוס על ידי שוטרים חמושים, לפני שהוא מתנצל בפני הטייס מול המצלמה. קומאר ועובדי חברת התעופה הגישו תלונה במשטרה נגד קטארה, שנעצר על ידי משטרת דלהי.

הגולשים שצפו בתיעוד של התקרית ברשת, גינו בחריפות את הנוסע התוקף. "תסכול לא נותן לנוסע את הזכות לתקוף פיזית חבר צוות", כתב גולש אחד. אחר הגיב: "המשוגע הזה צריך להיות ברשימה השחורה למשך שלוש שנים לפחות". עם זאת, היו מי שהפנו אצבע מאשימה גם כלפי חברת "אינדיג'ו" על מה שכינו "חוסר מקצועיות בוטה" שקדמה לאירוע. רבים ציינו את העובדה שהטייס לא הסביר מה הייתה סיבת העיכוב, אך הודו שזה לא מצדיק את התקיפה.