ג'ייד בלייר, שטוענת שקיימה יחסי מין עם אלפי גברים מאז החליפה את עבודתה בתחום הקמעונאות בשירותי מין, הציעה עצות לגברים כיצד להשתפר במיטה. ג'ייד החלה לעסוק כנותנת שירותי מין בזמן שלמדה באוניברסיטה בתקווה לחסוך כסף לבית. היא הרוויחה עד 900 פאונד (כ-4,200 ש"ח) ליום בעבור יחסי מין עם עד 16 גברים בכל משמרת, כך לפי הפרסומים ב"דיילי סטאר".

כיום, בלייר בת ה-26 מבריזביין שבאוסטרליה, צברה למעלה מ-9,000 עוקבים ברשתות החברתיות באמצעות שיתוף סרטונים על הקריירה המינית שלה. אף על פי שהיא נהנית מעבודתה, לאחרונה היא ציינה שיש דברים שגברים יכולים לעשות כדי לשפר את החוויה עימם במיטה.

@jadexoxob

♬ original sound - JadeBlairxox2.0

הצעירה המליצה לגברים לנוע לאט יותר ולשנות את זווית החדירה והתנוחה בזמן יחסי המין, על מנת להימנע מ"חבטה" בצוואר הרחם של האישה. צוואר הרחם הוא שריר קשיח מאוד, ופגיעה בו עלולה לגרום לכאב, דימום ואף להוצאת התקן תוך רחמי. כמו כן, היא ציינה שצוואר הרחם ממוקם בעומק שונה אצל כל אישה, ולכן חשוב להכיר את גופה קודם.

עצה נוספת שבלייר הציעה, היא לקבל את העובדה שלפעמים "זה פשוט לא ייכנס". יש גברים שמתעקשים להיות "ארוכים ככל האפשר", אך אורך תעלת הנרתיק הוא בין 10 ל-15 סנטימטרים בלבד. אם האיבר ארוך יותר, צריך להבין שבשלב מסוים הוא פשוט לא ייכנס כולו.

משתמשי ה-TikTok הגיבו בהתפעלות לעצותיה של בת ה-26 והודו לה על המידע השימושי. רבים ציינו שגברים רבים חושבים שהם "יודעים מה האישה אוהבת" בזמן יחסי מין, אך בפועל הם ממעטים להתחשב בגופה ובתחושותיה. עצותיה של בלייר מדגישות כמה חשוב להקשיב לבת הזוג וללמוד את גופה.