קצינת חיל האוויר האמריקני, מדיסון מארש בת ה-22, כבשה את ליבם של השופטים והקהל בתחרות היופי היוקרתית, והוכתרה כמיס אמריקה של שנת 2024 ביום ראשון האחרון.

מארש, המייצגת את מדינת קולורדו, היא החיילת הפעילה הראשונה בתולדות תחרות מיס אמריקה שזוכה בתואר. היא סיפרה בראיון לאחר הזכייה כי היא "מרגישה גאה ומתרגשת לייצג את הנשים החיילות בארצות הברית ובעולם", כך דווח ברשת Fox News. בת ה-22 היא בוגרת טרייה של האקדמיה הצבאית של חיל האוויר האמריקאי, ועתידה לשרת כטייסת קרב.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Miss America‎‏ (@‏‎missamerica‎‏)‎‏

במהלך התחרות, היא סיפרה על אהבתה לטיס, על הדרך שעשתה מעיירה קטנה בקולורדו אל במת התחרות המפוארת, ועל החלום שלה לעודד נשים אחרות להגשים את החלומות שלהן. בדבריה לאחר הזכייה היא ציינה כי "השמים אינם הגבול, וכי כל אישה יכולה להשיג כל דבר שהיא רוצה, אם רק תאמין בעצמה".

חיל האוויר האמריקאי לא איחר לפרגן למיס אמריקה, ופרסם ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) מסר מרגש: "מזל טוב לטייסת שלנו, סגן מדיסון מארש, מיס קולורדו לשעבר וכעת - מיס אמריקה 2024! מארש היא חיילת הפעילה הראשונה שזוכה בתואר הנכסף הזה. גאים בך". בת ה-22 ירשה את התואר מגרייס סטנקה מוושינגטון, שנבחרה למיס אמריקה 2023. 51 מתמודדות מכל רחבי ארצות הברית התמודדו בתחרות המאתגרת, שכללה תצוגת בגדי ים, דיון בנושאים אקטואליים, תצוגת שמלות ערב וכמובן, תצוגת כישרון.

בחמישיית הגמר, התבקשו המועמדות לספר על המטרות והחלומות שלהן. לפני הזכייה, התארחה מארש בתוכנית הטלוויזיה "Fox & Friends Weekend" ושיתפה שהיא "טייסת שזה עתה סיימה את לימודיה באקדמיה לחיל האוויר". מנחה התוכנית, פיט הגסט, אף ציין את רשימת ההישגים הארוכה שלה, הכוללת מלגה יוקרתית, הסמכה לטיסה פרטית וחגורה שחורה בטאקוונדו.

מארש הצעירה היא לא רק מלכת יופי - היא סמל לנחישות, שאפתנות והגשמת חלומות. סיפורה מעורר השראה ומוכיח שעם עבודה קשה וכוח רצון, אפשר להגיע לכל גובה, בין השמים לטקס הכתרה.