קייסי התרגשה להינשא לארוסה אלכס, לאחר שהיו יחד שש שנים בהן הייתה בטוחה כי היא מצאה את האחד - עד שהודעת SMS אחת שינתה את כל התמונה. פורסם כי קייסי חגגה בבוקר יום חתונתה עם חברותיה והבחינה כי הנייד שלה מצלצל. היא הייתה בטוחה שמדובר בברכות ואיחולים לקראת הערב המיוחל - אך גילתה כי מדובר בדבר אחר לגמרי.

מה שנשלח למכשיר הנייד שלה היו צילומי מסך של הודעות טקסט בין אלכס, הארוס, לאישה אחרת. ליבה של קייסי צנח כשהיא דפדפה בין אינספור צילומי המסך - להם צורפה תמונת סלפי של השניים, שצולמה ככל הנראה כמה שבועות או אולי כמה ימים קודם לכן. 

חלק מהודעות הטקסט שנשלחו לכלה (צילום: רשתות חברתיות)
חלק מהודעות הטקסט שנשלחו לכלה (צילום: רשתות חברתיות)

"הגוף שלך מדהים, הלוואי שהחברה שלי הייתה יודעת לעשות חצי ממה שאת עושה", כתב אלכס בהודעה. "לא הרגשתי לאף אחת בעבר את מה שאני רגיש כלפייך", הוסיף. "בסוף השבוע הזה, את ואני - אל תשכחי את הצעצוע שלך", נכתב בהודעה נוספת אותה שלח למאהבת. בתחילה, הכלה הייתה שבורה לגמרי אך היא הייתה רק כמה שעות בודדות מהאירוע והדבר אילץ אותה לקבל החלטה.

"לא תהיה חתונה היום", אמרה לחברותיה. "אני מתכוונת לערוך את האירוע כצפוי ולחשוף אותו מול כל החברים והמשפחות שלנו". השעות עברו והערב ירד. קייסי, נכנסה לאולם כשהיא בשמלת הכלה לצד אלכס, וכולם התרגשו מהמעמד, בזמן שהכלה ידעה בדיוק מהדרמה שהולכת להתחולל.

החתן עזב את הכנסייה בבושה והכלה נשארה לחגוג (צילום: אינג'אימג')
החתן עזב את הכנסייה בבושה והכלה נשארה לחגוג (צילום: אינג'אימג')

מול כל אורחי החתונה, במקום להחליף נדרים, היא אמרה: "נראה שאלכס הוא לא מי שחשבתי שהוא", תוך שהיא מקריאה את הודעות הטקסט אותן כתב לאישה האחרת עימה הוא ניהל רומן מאחורי גבה. "אני אוהבת את כולכם ויודעת כמה שהרגע הזה מביך, אבל אני שמחה שאתם כאן. לא תיערך חתונה היום אך במקום זאת תהיה חגיגה של כנות, מציאת אהבה אמיתית והליכה אחר הלב גם כשכואב".

לפי הדיווחים, החברים ובני המשפחה נותרו פעורי פה כשאכלס החל להחוויר ורגעים לאחר מכן עזב בבושה את הכנסייה בזמן שמשפחתו המזועזעת הביטה בו מהצד. עוד דווח כי האירוע עבר בשלום ללא החתן כשמשפחתה וחבריה של הכלה מקיפים אותה.