קורא של ה"דיילי סטאר" חש מודאג מהרצון של בת זוגו לקיים יחסי מין בשלישייה, אז הוא פנה ליועצת היחסים ג'יין או'גורמן לעזרה. לדבריו, בת זוגו לא מפסיקה לנסות לשכנע אותו לעשות שוב שלישייה - אבל הוא לא נהנה מהפעם האחרונה שבה זה קרה.

הוא טען כי כשבת זוגו ו"הצלע השלישית" נכנסו אתו למיטה לפני חג המולד, הוא הרגיש מטופש. הוא לא נהנה ממגע אינטימי, ובטח שלא אורגזמה. הן היו כל כך שקועות זו בזו שהוא בסוף גלש בטלפון שלו בזמן שהן המשיכו בשלהן.

ניסתה לשכנע אותו לצרף צלע שלישית (צילום: ingimage ASAP)
ניסתה לשכנע אותו לצרף צלע שלישית (צילום: ingimage ASAP)

הוא שיתף כי כעת חברתו חושבת שיהיה נהדר להכניס עוד גבר לתמונה, מאחר והיא אוהבת את הרעיון של לקבל תשומת לב משני אנשים אבל זה נשמע גרוע עוד יותר בשבילו. הבחור שהיא חושבת עליו עבד איתה בעבר - בנוסף לזה שהוא גבוה וחטוב והיא מתעקשת שהוא חתיך שמוכן לנסות הכל, אבל הוא לא כל כך בטוח.

"היא חושבת שיהיה כיף ושאני שמרן ומוזר שיש לו בעיה עם 'הרעיון המבריק' שלה. היא טוענת שכולם שוכבים זה עם זה ונהנים ממין קבוצתי כיום. אבל זה לא משהו שמדבר אלי. אני לא נמשך לגברים עירומים ולא רוצה להיות מעורב במשחקי מין מפוקפקים", ציין. הוא עדיין לא התגבר על המקרה בו היא התעקשה שיקיימו יחסי מין על חוף הים המקומי בעירום מלא, והוא הותקף על ידי שחף זועם.

לא התחבר לקונספט של שלישייה (צילום: ingimage ASAP)
לא התחבר לקונספט של שלישייה (צילום: ingimage ASAP)

יועצת היחסים ג'יין או'גורמן, השיבה לבחור המתוסכל וכתבה: יחסי מין משולשים אולי נחשבים בחוגים מסוימים, אבל אם אתה לא אוהב את הרעיון של להיכנס למיטה עם עוד גבר, אתה זכאי לומר 'לא, תודה'. בת זוגך אולי חושבת שהיא יכולה לדחוק אותך לעשות דברים שאתה לא רוצה לעשות, אבל היא חייבת להפסיק להפעיל עליך לחץ או לומר לך שאתה שמרן".

היא המשיכה: "אם היא מחפשת ריגושים, מה לגבי צניחה חופשית או רכיבה על אופנועים? למה הצמא שלה לאדרנלין חייב לכלול צד שלישי עירום? לצערי, אם אמרת לה שאין לך עניין לחלוק אותה עם אנשים אחרים והיא עדיין ממשיכה ללחוץ עליך, אולי הגעתם לסוף הדרך. שבו היום וקיימו שיחה בוגרת. תתעקש על שיחה מתונה. אם זו הדרך שלה לבחון את מחויבותך או להקשות עליך בשביל הכיף, אז הבהר לה שלא תהיה נתון ללחץ. אם אהיה כנה לגמרי, אני לא רואה את היחסים האלה ממשיכים לטווח ארוך".