קוראת של עיתון ה-The Sun הבריטי, בת 49, פנתה ליועצת הזוגיות Deidre וחשפה כי היא מנהלת רומן עם חבר טוב של בעלה בן ה-51, אותו הכירה מאז תקופת הלימודים בבית הספר. השניים קיימו יחסי מין במכוניתו במשך תקופה, והיא התאהבה בו למרות שהיא נשואה מזה 26 שנה ואימא לשלושה ילדים.

לפני חודש, המאהב בן ה-50 סיפר לה שהכיר משהי צעירה שהוא רוצה להתמסר לה. הוא הציע לה שיישארו חברים ויוכלו להמשיך בפעילות מינית חלקית אך בת ה-49 נותרה מופתעת והרגישה מבולבלת מאחר וחשבה שיחסיהם התקדמו למערכת יחסים רצינית. היא כתבה: "אני והחבר תמיד היינו מפלרטטים אבל שום דבר לא היה רציני. ואז לילה אחד, יצאתי עם כמה עמיתים ונתקלתי בו בעיר. הוא אמר לי שהוא מאוד אוהב אותי ושאל אם אני מוכן לקחת דברים רחוק יותר, והוא כל כך החמיא לי שהסכמתי".

בגידה (צילום: אינג אימג')
בגידה (צילום: אינג אימג')

היא המשיכה: "התחלנו להיפגש לסקס - בדרך כלל במכונית שלו עד עכשיו. אני מרגישה אשמה על מה שעשיתי אבל יש לי רגשות כלפי האיש הזה. אני כל כך מבולבלת כי הייתי בטוחה שהוא מרגיש יותר כלפיי. אני אוהב לדבר אתו ולבלות אתו, אבל האם אנחנו צריכים להישאר חברים או שעלי לעזוב את בעלי?".

Deidre היועצת, השיבה לה: "זה לא היה נכון לבגוד בבעלך, אבל חברו היה הסחת דעת מהנישואים שלך. קצת פלירטוטים בדרך כלל לא מזיקים, אבל זה יכול בקלות להוביל למצבים שממש פוגעים באנשים אם את נותן לזה ללכת רחוק מדי. ושיהיה ברור, האיש הזה מציע לך פחות מכלום".

עוד היא הוסיפה: "הוא לא היה נאמן לבעלך, שתמיד עזר לו ועכשיו הוא מראה לך שהוא מייחס חשיבות מזערית למערכת היחסים שלו איתך. חברים לא נפגשים לקיים יחסי מין מאחורי גבם של בני הזוג שלהם. במקום להמשיך לתת לגבר הזה להשתמש בך, תבהירי לו שמערכות יחסים ללא מוצא הן לא הסגנון שלך ובדקי אם אתה יכול לעשות משהו כדי לשקם את נישואיך. בעלך ראוי למאמץ הזה לכל הפחות".