זוג מפנסילבניה הופתע בגדול כאשר גילה שהכלב שלהם, ססיל בן ה-7 מגזע גולדן-דודל, קרע לחתיכות 4,000 דולרים במזומן שהיו מונחים על השיש במטבח. קרי לו מפיטסבורג סיפרה שהכסף היה מיועד לתשלום עבור שיפוץ בחצר, והיה מפוזר ברחבי החדר לאחר שססיל קרע ובלע חלקים ממנו.

לו ובעלה קלייטון הופתעו מאוד, מכיוון שהכלב מעולם לא הרס דברים בבית. הם סיפרו ל-Fox News כי הוא כלב טוב ונחמד ששוקל 45 ק"ג שאוהב להישען על אנשים ולקבל ליטופים בבטן. הם התקשרו לווטרינר שאמר שכל עוד ססיל מרגיש טוב ועושה את צרכיו כרגיל, כנראה שהוא בסדר. והוא אכן בילה את שאר היום במשחק, נמנום וצפייה בטלוויזיה.

בלילה קרי וקלייטון שמעו קולות של הקאה, וגילו שססיל הקיא חלק גדול מהכסף. הם אספו את השטרות, ניקו אותם וייבשו אותם כדי לראות כמה הם יכולים להציל. הם אף עקבו אחריו בחצר ואספו את מה שיצא ממנו. עד כה הם הצליחו למצוא כ-3,500 דולרים ולהשיבם לבנק, לאחר שהדביקו יחד שטרות שנקרעו והראו שיש להם את מרבית המספר הסידורי. נותרו עוד כ-350 עד 400 דולרים בשקית פלסטיק, אבל הם רק חלקי שטרות שכבר אי אפשר להציל.

הזוג אמר ל-Fox News כי הם כנראה ימסגרו כמה מהשטרות הקרועים כמזכרת כי זו סיטואציה מצחיקה ומוזרה. ססיל נראה בריא לחלוטין והם מעולם לא כעסו עליו, רק צחקו על המקרה המוזר הזה שבו יש לכלב שלהם אלפי דולרים בבטן בלי שהם יכולים לעשות דבר.