קלואי רוז בת ה-22 מבריטניה, טסה לאיסטנבול, טורקיה ב-14 בינואר כדי לעבור ניתוח הגדלת חזה בעלות של 2,800 לירות שטרלינג (כ-13,300 ש"ח), ככל הנראה בדיל הכולל טיסה ומלון. היא איתרה את הצעת המחיר ברשתות החברתיות, יצרה קשר עם הקליניקה והזמינה תור.

ההליך הניתוחי היה אמור לקחת 45 דקות, נמשך לבסוף כחמש שעות ורוז לקתה בזיהום קטלני. חברתה, רייצ'ל, שטסה עימה לטורקיה סיפרה שבת ה-22 סובלת מכאבים עזים ומרגישה שהיא "הולכת למות". גיסתה של רוז, קולט פיקרינג, פתחה קמפיין מימון המונים באתר GoFundMe כדי לגייס 15 אלף ליש"ט ולהחזיר אותה הביתה. היא כתבה "אני מתחננת לעזרתכם, אני צריכה להחזיר את אחותי הקטנה הביתה. היא צעירה, מפוחדת ורחוקה מהבית ומהמשפחה".

קלואי רוז, טסה לטורקיה לניתוח הגדלת חזה ונותרה עם זיהום קטלני (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
קלואי רוז, טסה לטורקיה לניתוח הגדלת חזה ונותרה עם זיהום קטלני (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

לאחרונה, אישה נוספת בת ה-35 בשם דניאל האנט, שנסעה גם היא לאיסטנבול לניתוח שנקרא Mommy Makeover ונותרה בכאבים עזים. החוויה גרמה לה ללקות בהפרעת דחק פוסט-טראומטית. "ניתוחים בטורקיה אמנם זולים ונגישים, אבל זה יכול לעלות לכם בחיים שלכם", אמרה ל-The Sun הבריטי.

המקרים של רוז בת ה-22 והאנט בת ה-35, ממחישים את הסיכונים בניתוחי קוסמטיקה זולים מחוץ לארצן. הן הזהירו מפני ניתוחים במדינות זרות שמתפרסמים לרוב ברשתות החברתיות, מבלי לבדוק כראוי את הרופאים ובתי החולים.