גבר ואישה ממרכז הארץ, נישאו לפני כשלוש שנים, שניהם בשנות ה-20 לחייהם, עובדים בתחום ההייטק ואין להם עדיין ילדים. ההיכרות ביניהם החלה לפני ארבע שנים באמצעות ידידה של האישה. "הכרנו בשידוך אבל זה היה שידוך מוצלח", נהג הבעל לספר לחבריו.

עם כל "הטוב", פרצה בין השניים מחלוקת בזמן המלחמה. האישה מגוללת בפני עורכת הדין שרין סולן סיפור שאם הוא לא היה חלק מסרט, כדאי להציע אותו למפיק הוליוודי. לדבריה, עם פרוץ המלחמה, בעלה התנדב למילואים כבר למחרת השבת השחורה. הוא שירת בעבר בחיל הים שלוש שנים בתפקיד של פקיד שלישות, "ומאחר והאווירה בארץ הייתה שכולם מתנדבים ומתגייסים, קיבלתי את זה", אמרה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כוחות צה''ל ברצועת עזה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: דובר צה''ל)
כוחות צה''ל ברצועת עזה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: דובר צה''ל)

במהלך התקופה, הוא התקשר שלוש פעמים בלבד. "אנחנו תקועים בתוך עזה ואין אפשרות לדבר כאן", אמר לאשתו והסביר את תדירות השיחות הנמוכה. רק אחרי חודשיים של "שירות מילואים", כשלדבריו בחלק מהזמן הוא בתוך עזה, הוא "השתחרר" וחזר הביתה ולעבודה. מפגש מקרי של אשתו עם חברה משותפת חשף את הסוד שהסתיר.

עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)

"הבנתי שבעלך בקשר טוב עם 'הידידה השדכנית שלך'. הם היו יחד בחודשים האחרונים", סיפרה אחת מחברותיה הוותיקות. שבועיים אחרי "שהשתחרר מהמילואים", הטיחה האישה בפני בעלה את הנתונים שיש לה לרומן שהוא מנהל עם הידידה מהעבר, ואף צירפה הוכחה מצולמת לבגידה. הבעל הודה כי הקשר בינו לבין "השדכנית" מעולם לא נפסק ואף הוסיף כי הוא רוצה להתגרש.

עוה"ד סולן הבהירה כי הבעל יצטרך לשלם את מלוא הכתובה העומדת על סך של 500 אלף שקלים, ולפצות את אשתו על עוגמת הנפש. הבעל טען להגנתו: "הקשר ביני לבין אשתי היה רופף ולא ממש היה ביננו חיבור. התחתנו כי בהתחלה זה נראה טוב, אבל אהבה אף פעם לא הייתה שם".