טיסה של חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, שהייתה אמורה להמריא ממנצ'סטר לניו יורק בטיסה שאורכת כשמונה שעות, בוטלה ברגע האחרון לאחר שנוסע הבחין במספר ברגים חסרים בכנף המטוס.

פיל הארדי בן ה-41, ישב במושב ליד החלון והבחין לפתע בארבעה ברגים חסרים - במהלך הדרכת בטיחות לנוסעים, רגעים בודדים לפני ההמראה - והחליט לדווח על כך לצוות. הנוסע ציין שבת זוגו החלה להיכנס לפאניקה בעקבות הגילוי והוא ניסה להרגיע אותה. מיד זומנו מהנדסים לבדוק את המטוס מדגם איירבוס 330 לפני ההמראה המתוכננת לניו יורק.

צוות וירג'ין הרגיע את הארדי בטענה שאין כל בעיה בטיחותית עם הכנף, אבל חששותיו גברו לאור מקרה שאירע לאחרונה, שבו פאנל של המטוס התנתק ממקומו במהלך הטיסה במטוס של חברת התעופה אלסקה איירליינס. הטיסה כאמור שהייתה אמורה להמריא לניו יורק, בוטלה כדי לאפשר בדיקות הנדסיות נוספות.

וירג'ין ואיירבוס הדגישו שלא הייתה פגיעה בבטיחות למרות הברגים החסרים ונציג החברה אמר ל-New York Post שבטיחות הנוסעים לא הופרה בשום שלב. ניל פירת, מאיירבוס, הסביר שהלוח המושפע הוא מבנה משני המשפר את אווירודינמיות המטוס.

היו 119 ברגים בלוח, אז לא הייתה השפעה על שלמות המבנה או יכולת הנשיאה של הכנף. אבל כאמצעי זהירות בוצעו בדיקות תחזוקה נוספות והברגים הוחלפו. הנוסעים הועברו לטיסה חלופית לניו יורק וחברת התעופה וירג'ין התנצלה על העיכוב בנסיעה.