מריה דו סוקורו אזוודו בת ה-60, טענה כי היא בתו הסודית של אגדת הכדורגל הברזילאי פלה, שנפטר בדצמבר 2022 בגיל 82. היא תבעה אותו עוד לפני חמש שנים בתביעת אבהות, וכעת היא מבקשת להוציא את גופתו מהקבר כדי לבצע בדיקת DNA.

נטען כי פלה ציין בצוואתו באפשרות שיש לו ילד נוסף. הוא היה נשוי שלוש פעמים ויש לו שבעה ילדים מוכרים באופן רשמי. שניים מילדיו הסכימו לבדיקת DNA לאחר קריאת הצוואה, אך לדבריהם התוצאות היו שליליות. עורך דינה של מריה טען שיש "סיכוי גבוה" שהיא בתו, ולכן הם דורשים להוציא את גופתו מקברה.

פלה במדי נבחרת ברזיל (צילום: רויטרס)
פלה במדי נבחרת ברזיל (צילום: רויטרס)

פלה הסכים בעבר לבדיקת DNA אך נפטר לפני שזו בוצעה. מריה טוענת שאמה מעולם לא סיפרה לו שהיא בהריון ממנו לאחר רומן קצר ביניהם. עורך דין מטעם משפחתו של שחקן העבר המנוח, אמר שהבדיקות שבוצעו בעבר הוכיחו שאין קשר ביולוגי בין השניים, ויתנגד לכל ניסיון לפתוח את קברו.

אם תוכר כבתו השמינית, מריה תקבל חלק מהירושה שהוקצתה לילדיו. פלה חילק 30% מהונו לאלמנתו השלישית, ו-60% לילדיו ונכדיו. הונו הוערך בכ-78 מיליון דולר במותו.

הוא נקבר בינואר 2022 בבית קברות בסנטוס שבברזיל - העיר בה שיחק רוב הקריירה שלו - במצבה גבוהה שקנה 19 שנים קודם לכן. ההלוויה התקיימה באותו מקום בו התפרסם כ"מלך הכדורגל" וזכה בשלושה גביעי עולם היסטוריים עם נבחרת ברזיל.