צעירה אנונימית בשנות ה-20 לחייה, פנתה ליועצת הזוגיות DEIDRE מאתר החדשות הבריטי The Sun, וזאת כדי לשתף אותה במקרה חריג שקרה לה לאחר שבגדה בבן הזוג שלה "ללילה אחד בלבד". היא חשפה כיצד נקלעה לסיטואציה מורכבת בזוגיות בניסיון להבין מה עליה לעשות.

היא כתבה: "אני אישה בת 23 ובן הזוג שלי בן 26. אנחנו יחד כבר שנה והקשר שלנו היה מושלם עד אותו הערב שבו הוא הביא את את חברו מהלימודים אלינו הביתה. החבר גם בן 26 ומהמם, והרגשתי אליו משיכה מיידית. בן זוגי פתח כמה בירות ויין, אכלנו משהו ואז הוא השתכר מהר ותוך כמה שעות הלך לישון".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בגדה בבן הזוג אך גילתה גילתה את האמת המרה (צילום: אינג'אימג')
בגדה בבן הזוג אך גילתה גילתה את האמת המרה (צילום: אינג'אימג')

היא המשיכה: "אני והחבר שלו שמנו סרט, אבל כמה רגעים לאחר מכן הוא התחיל להתקרב אליי. בסופו של דבר, קיימנו יחסי מין בכל מקום בבית - על הספה, על הרצפה ועל שולחן המטבח, הכל בזמן שהחבר שלי ישן למעלה. פגשתי את החבר הזה כמה פעמים מאז והוא תמיד ממש מפלרטט איתי - אבל למרבה המזל בן הזוג שלי היה איתי בכל הפעמים אז שום דבר נוסף לא קרה".

"אחרי כמה שבועות, בן הזוג שלי יצא ונעלם למשך הלילה. הבטן שלי התהפכה והייתי חייבת לדעת היכן הוא היה. העפתי מבט ערמומי בטלפון שלו ולא הייתי מוכן למה שמצאתי שם - תמונות עירום שלו ושל החבר שלו - ביחד", כתבה והמשיכה: "מה הולך שם? אני מאוד מבולבלת. האם האיש הזה נהנה מהעובדה שהוא שוכב עם שנינו? או שהחבר שלי הציע לו לעשות את זה?".

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לבת ה-23: "יש רק דרך אחת לגלות מה קורה והיא על ידי שיחה עם בן זוגך. בין אם החבר הזה נהנה אתכם בציניות, או פשוט הכניס את עצמו לזוגיות שלכם, את ובן הזוג צריכים להבין למה שניכם התפתתם על ידי האיש הזה - ובעיקר אם אתם יכולים עכשיו לסלוח אחד לשנייה או לא. יהיה חכם להימנע לחלוטין מקשר עם אותו הבחור עד שאת והחבר שלך לא תחליטו מה אתם עושים".