ב-30 בדצמבר האחרון, התחוללה מהומה על טיסה מצ'נגדו לבייג'ינג שבסין, אשר גרמה לעיכוב של שלוש שעות ובסופו של דבר לביטול הטיסה. המהומה החלה כאשר ילד קטן החל לבכות במושב ליד נוסע, בעוד הוריו ישבו במחלקה הראשונה.

האב הזועם, דרש מהצוות להעביר את הילד למחלקה הראשונה ללא תוספת תשלום, בטענה שהוא שילם על שני כרטיסים למחלקה הראשונה ולכן מגיע לו כרטיס שלישי בחינם. הוא צעק על הנוסעים והצוות וסירב לקבל את הסבריהם שאין באפשרותם לתת לו שדרוג חינם.

המשטרה הגיעה בסופו של דבר והוציאה את הנוסע הזועם מהמטוס בשעה 14:00 אחה"צ, שלוש שעות לאחר תחילת המהומה. הטיסה בוטלה בסופו של דבר על ידי חברת התעופה בטענה של תנאי מזג אוויר, למרות שרבים חשדו שהסיבה האמיתית היא התנהגות הנוסע.

כ-300 נוסעים נאלצו לשנות את טיסותיהם בגלל הביטול והנוסע ספג ביקורת קשה ברשתות החברתיות על התנהגותו האנוכית שגרמה נזק לנוסעים רבים אחרים. היו כמה שטענו שהצוות התמהמה יתר על המידה בטיפול במצב, והיה צריך לפתור אותו מהר יותר.

האירוע מזכיר מקרה דומה שאירע בחודש יולי, בו נוסעת מחלקת תיירים ביקשה להחליף מושב עם נוסע מהמחלקה הראשונה כדי לשבת עם ביתה המתבגרת, והנוסע סירב בתוקף לבקשתה. אירועים מעין אלה ממחישים את המתח בין נוסעים במחלקות שונות על טיסות.