ג'ניפר "הלבנה" איסקוב, מוכרת לכולנו בעיקר מהרשת החברתית TikTok בתור "המכשפה" שמסירה כישופים ופותחת בקלפי משחק. בחשבון ה-TikTok שלה המונה כ-135,900 עוקבים, איסקוב מקבלת עשרות פניות מדי יום מגולשים שפונים בעניין בעיה ספציפית או רק כדי לברר מה קורה עם מזלם. 

היא סיפרה למעריב על מקרה חריג שנחשף אצלה: "לפני מספר שנים, הגיעה אליי בחורה מהמגזר בכדי לבדוק בנוגע לשלום בית כשלטענתה, יש תמיד אווירה מתוחה בבית. מדובר בבחורה נשואה ממעמד הביניים, נורמטיבית ואשת משפחה. מהרגע שהיא נכנסה למשרדי הרגשתי תחושה מוזרה שלא כל כך ייחסתי לה חשיבות". 

ג'ניפר ''הלבנה'' איסקוב (צילום: יחצ)
ג'ניפר ''הלבנה'' איסקוב (צילום: יחצ)

היא המשיכה: "התחלתי לפתוח קלפים וכבר בפתיחה הראשונה ראיתי הרבה דם, הרבה 'ילדים מתים'. שאלתי אותה אם הילדים שלה הם מטיפולי פוריות מכיוון שלרוב זה מופיע ברגע שזוג מנסה להביא ילדים בטיפולי ivf, אך היא ציינה בפני שלא. בפתיחה השנייה, ראיתי את אותו הדבר והורגש לי שהיא מסתירה ממני מידע כלשהו".

"התחלתי להתעמק בכדי להבין מה המידע שהיא מסתירה, וזה משך אותי לעיסוק שלה, כפי שציינתי בהתחלה - אישה נורמטיבית עם עבודה יציבה. ציינתי בפניה שתי אותיות של שם שעלה לי ושאלתי אותה מה הקשר שלה אל אותו האדם. באותם רגעים, יכולתי לראות שהיא החסירה פעימה והחלה להתבלבל. ואז שאלתי שוב והתמקדתי בזה לפי תחושת הבטן שלי", סיפרה למעריב.

ג'ניפר ''הלבנה'' איסקוב (צילום: יחצ)
ג'ניפר ''הלבנה'' איסקוב (צילום: יחצ)

"היא ציינה שהיא מכירה את אותו בחור והוא חבר לעבודתה, אך בעודי מערבבת קלפים בכדי לבדוק את המתרחש, היא פרצה בבכי וציינה שהיא בהריון מאותו בחור. לקחו לי כמה שניות בכדי לעכל את מה ששמעתי (רבים אינם יודעים, אך ישנו גזר דין מוות למקרים מסוג זה במגזר) והתחלתי להרגיע אותה תוך כדי שהיא רועדת ונסערת".

עוד חשפה איסקוב: "לאחר מכן פתחתי שוב בקלפים, ומכאן החלטתי שלא להמשיך בקריאה וציינתי בפנייה לפני הכל לעזוב את העבודה, שתלך בדרך האל ושהכל יהיה בסדר. לאחר תקופה קיבלתי עדכון שהיא ילדה את בנה ושהכל ממשיך בשגרה. ככל הנראה, את האמת בעלה אף פעם לא ידע, וזאת בכדי לשמור על נפשה וגופה בריאה ושלמה".