גבר חשף שהוא רוצה "להמשיך הלאה" מאשתו ולהתגרש ממנה לאחר שעברה תאונת דרכים נוראית שבה איבדה את רגלה. לדבריו, חיי המין ביניהם "נגמרו" ונישואיהם הפכו ל"אפלטוניים", כך לפי הפרסומים ב-The Mirror הבריטי.

האישה נפצעה קשות בתאונת דרכים שהובילה לכריתת רגלה. למרות שהוא מעריך אותה על מאמציה בהחלמה ועל גישתה החיובית לחיים החדשים שלה, הוא מעוניין להתגרש ממנה ולהתקדם בחייו. הוא הפך מבעל למטפל סיעודי במשרה מלאה, וגילה שהוא מרגיש כאילו נישואיהם הפכו לאפלטוניים מאז התאונה. הוא הוסיף שהם לא קיימו יחסי מין מאז - אבל אינו יודע איך לעזוב אותה.

היחסים בינו לבין אשתו הפכו אפלטוניים (צילום: אינג'אימג')
היחסים בינו לבין אשתו הפכו אפלטוניים (צילום: אינג'אימג')

עוד נכתב ב-The Mirror: "אין צורך לומר שהיו כמה שנים קשות עבור כולנו, במיוחד עבורה, אבל היא הייתה די חיובית לגבי העתיד שלה. אבל בזמן שכל זה קורה, הקשר שלנו השתנה לחלוטין. עברתי מבעל דואג למטפל במשרה מלאה, ועכשיו זה מרגיש כמעט כאילו אנחנו פשוט שותפים לדירה. לא קיימנו יחסי מין מאז התאונה לפני שלוש שנים, ואני אפילו לא זוכר מתי נישקנו כראוי בפעם האחרונה", חשף הגבר.

לדבריו, נראה שנעלמה התשוקה ברגע שהתאונה קרתה, וכי אפילו המשפט "אני אוהב/ת אותך" הפך לחלק מהשגרה ולא מלא משמעות. על אף שהוא מבטיח שהוא אוהב את אשתו, הוא לא יכול שלא לחשוב ששניהם יהיו מאושרים יותר אם יסיימו את נישואיהם. אין לו טינה, אבל הוא אומר שאינו רוצה לבלות את שארית חייו קשור בקשר אפלטוני ללא תשוקה או ריגוש.

הסופרת ג'יין גרין, השיבה לאיש על פנייתו ב-The Mirror הבריטי, והבטיחה לגבר שהוא אינו אדם רע על כך שהוא מרגיש כך, אבל יהיה מכוער מצידו אם יתגרש ממנה מבלי לשבת ולדבר איתה על כך. ג'יין הוסיפה שההשלכה היחידה של התאונה היא הלחץ העצום שהיא הפעילה על הזוגיות שלהם, ושזה לא הוגן להניח שהיא מרגישה אותו הדבר כמוהו כשהיא כנראה עסוקה יותר בהחלמה שלה.