זוג החליט לשתף בשיטה "הטובה ביותר" לחתוך ולקלף תפוז - ואנשים לא מאמינים שמעולם לא שמו לב לכך קודם לכן. לא רק שהטיפ שלהם עוצר את מיץ הפרי מלהתפזר לכל עבר, אלא שאחרים ציינו שזו דרך מושלמת.

צ'ארלס ואלי, יוצרי תוכן במדיה החברתית TikTok, בדרך כלל חולקים סרטונים על חייהם, לכן הם לא הססו כשצ'ארלס הציג לאלי את "הדרך הנכונה" לחתוך תפוז. בסרטון שפורסם בפרופיל המשותף שלהם, ניתן לראות את אלי עומדת במטבח עם תפוז, חותכת אותו לשניים ועומדת לקלף אותו כדי לאכול - אבל צ'ארלס עוצר אותה מיד.

@charlesandallie it’s the little things #todayyearsold #todayilearned #cookinghacks #lifehacks #momhacks #orange #breakfasthack ♬ original sound - Charles and Allie

"את רוצה לראות משהו ממש מגניב?", שאל וביקש ממנה לקחת עוד תפוז לפני שחשף בפניה את הסוד שלו. הוא הסביר שהצעד הראשון הוא לחתוך את שני הקצוות של התפוז, כך שניתן לראות את הפרי עצמו. לאחר מכן, הוא הוא הסביר שיש לחתוך את התפוז באמצע אך לא עד הסוף. מיד אחר כך, הוא אומר לאלי לפתוח את התפוז "כמו ספר".

התוצאה? חתיכת תפוז ארוכה שממנה אפשר פשוט לשלוף את הפלחים, במקום לבזבז זמן בקילוף. היא לא האמינה למראה עיניה כשראתה עד כמה הטריק הזה פשוט, וסיפרה ל-204.3 אלף העוקבים המשותפים שלהם על כך במדיה החברתית. הסרטון שלהם זכה ללמעלה מ-73 אלף לייקים עד כה.