לפי הדיווחים ב-The Sun הבריטי, טרזה ויילר ב ה-65, גדלה בלונדון במשפחה אומנת מאושרת, אך תמיד ידעה שהיא מאומצת. כשהחזיקה את אחיינה התינוק בזרועותיה ב-1983, הבינה שאין לה זיכרונות מוקדמים משלה ונכספה לילד משלה. היא החליטה לחקור את עברה הביולוגי וביקשה לפתוח את תיק האימוץ שלה.

ילדותה של ויילר, שנולדה ב-1961 ואומצה בלונדון, הייתה מאושרת ואוהבת. הוריה המאמצים, טרנס וטרודה, גידלו אותה יחד עם שלושת אחיה הגדולים. אך למרות האהבה הרבה, תמיד ריחף מעילה צל עברה. היא ידעה מעט מאוד על הוריה הביולוגיים.

עוד דווח ב-The Sun כי כשקראה את התיק, ויילר הוכתה בהלם - אביה הביולוגי היה אחיה של אמה, כלומר הוריה היו אח ואחות. היא חשה בחילה ותהתה איך הוריה המאמצים היו יכולים לאמץ אותה אילו ידעו. היא הבינה שלעולם לא תוכל ללדת ילדים משלה בגלל המוצא שלה, ושמרה על הסוד בפני כולם, כולל בני משפחתה. היא הצטערה על כך שלא תוכל להיות אם, אבל הסתירה זאת.

כעבור 15 שנה, ויילר  אירגנה פגישה עם אמה הביולוגית כדי לקבל תשובות. אך האם נעלמה לאחר פגישה אחת, והיא נותרה עם תחושת נטישה וחסרת ערך. רק בגיל 41, סיפרה ויילר את האמת לחבר קרוב. הוא הגיב בחמלה ולא בגועל, ועזר לה להיפטר מהבושה שליוותה אותה. היא סיפרה על עברה גם לאחים ולהורים המאמצים שאהבו אותה ללא תנאי.

ויילר מעולם לא הביאה ילדים לעולם מתוך אחריות, אך אוהבת את אחייניה ואחייניותיה. היא למדה לאהוב את עצמה למרות סוד עברה. כיום היא אישה מאושרת שלא מסתירה עוד את סיפורה.