עגל משונה עם "ראש אנושי" שנולד, עורר חששות למעשי סטייה בכפר קטן בתאילנד והידיעה החלה להתפשט ברחבי העולם. התמונות הציגו את העגל, כשראשו בצורה וגודל דומים לאלו של ילד, בעוד גפיו הקדמיות נראות כמו זרועות אנושיות ועורו בגוון ורוד בהיר.

תושבי הכפר הקטן בתאילנד האשימו זה את זה במעשי סטייה עם בעלי חיים בעקבות לידת העגל המוטנטי. העגל נולד בחווה בכפר, אך לפי מומחים, הוא לא צפוי לשרוד זמן רב. עם זאת, הוא שרד מספיק כדי לעורר שמועות על קשרים מיניים בין אדם לבהמה. מדענים מקומיים מיהרו לדחות את השמועות, והסבירו שה-DNA האנושי שונה מדי מזה של בקר כדי ליצור צאצאים, מוטנטים או לא. אך למרות זאת, חרושת השמועות המשיכה לפעול למרות ההסבר המדעי.

***תיעוד קשה לצפייה**

אחד התושבים תהה: "זה חצי ילד". אחר הגיב בסקפטיות: "אני חייב לשאול, האם מישהו שכב עם פרה?". אדם נוסף ציין: "הראש לא נראה אנושי, הגזמתם. יש הרבה אנשים שמאמינים לזה כי הם קוראים יותר מדי שטויות". אחרת טענה: "זו הסיבה שחינוך הוא חשוב מאוד".

הצאצא המוזר, שנולד בחווה, הפך לסנסציה מקומית והחקלאי, ללצ'נד, חשף שהעגל הצעיר אינו יכול לשתות חלב אם וצריך להאכיל אותו בבקבוק. וטרינרים סבורים שהמראה המוזר של בעל החיים נובע ממחסור בסידן, שגרם לראשו להתעצב בצורה בלתי רגילה, בנוסף, הם טענו כי הסיכויים שהחיה תשרוד נמוכים.