אישה בשנות ה-30 לחייה פנתה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ושיתפה אותה בחוויה לא נעימה שעברה עם בן זוגה. היא כתבה: "לאחר שנים שדיברו על כך, אני ובעלי בן ה-36 הסכמנו להגשים את הפנטזיה שלנו ולקיים יחסי מין בשלישייה. אבל במקום שזה ירגיש כמו הגשמת חלום, ההתנסות הזו הטרידה אותי והרגישה יותר כמו צפייה מהצד בזוגיות של זרים".

"בעלי התנצל כמה פעמים ואמר שהוא פשוט היה שיכור מדי והתלהב יתר על המידה. אבל אני לא יכולה לסלוח לו. אנחנו ביחד כבר שש שנים ונשואים ארבע שנים. תמיד היו לנו חיי מין הרפתקניים ולפני זה הרגשתי שבעלי מתלהב ממני באותה מידה שאני ממנו. בהתחלה לא הייתי בטוחה לגבי שלישייה אבל הוא שכנע אותי שיהיה כיף", סיפרה.

הכל הלך טוב עד הרגע שבו הוא \'\'רצה רק אותה\'\', אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
הכל הלך טוב עד הרגע שבו הוא \'\'רצה רק אותה\'\', אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

היא המשיכה: "אז פגשנו אישה בת 32 במועדון לילה ואחרי ששוחחנו איתה כמה שעות היא הסכימה לבוא אלינו הביתה. לא האמנתי שזה יהיה כל כך קל. היא הגיעה ואחרי כמה כוסות יין עלינו כולנו למעלה. בהתחלה הכל התנהל טוב, למרות שכולם היו מתוחים קצת. בעלי התחיל להפשיט אותה ואז אותי. הכל היה נהדר ונהניתי עד שהוא עשה מהלך עליה... הוא התחיל לנשק אותה ומיד הרגשתי שאני מתמלאת קנאה".

"כל תשומת לבו עברה אליה וכשביקשתי שיתייחס גם אליי הוא אמר שהוא 'רוצה רק אותה', פרט שהוא התנצל עליו מאז וציין שלא התכוון אליו. במבט לאחור, הייתי מעדיפה שזה מעולם לא היה קורה", סיכמה האישה.

הבעל שכח מהקיום של אשתו בשלישייה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
הבעל שכח מהקיום של אשתו בשלישייה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

יועצת היחסים DEIDRE, השיבה לה: "היום אנחנו שומעים הרבה על שלישיות ומערכות יחסים פתוחות שהן מרגשות וכיפיות, ולפעמים נראה שאכן הן יכולות להיות כאלה - עד שמשהו לא הולך כשורה. לשלב צדדים שלישיים בחיי המין שלך עלול להיות מסוכן ולעורר רגשות בלתי צפויים".

עוד היא כתבה: "את צריכה לדבר עם בעלך ולספר לו בדיוק איך את מרגישה. להסביר לו שבמציאות, כשראית אותו נהנה ממין עם אישה אחרת, הרגשת מודרת, פגיעה וקנאית. הוא צריך להראות לך כמה את חשובה לו ושאת היחידה בשבילו. אולי כדאי לכם לחשוב על טיפול זוגי כדי שתוכלו לעבור את זה יחד".