גבר בשנות ה-30 המאוחרות לחייו, פנה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ושיתף אותה בחוויה לא נעימה שעבר עם אשתו ואחיו הצעיר ממנו בכמה שנים. הוא כתב:" כשתפסתי את אחי עם ידיו על אשתי, הייתי המום. הייתי פוגע בו אם לא הייתי עוזב את המקום. הוא תמיד היה איש של נשים, מתגאה בכיבושיו. אבל הפעם הוא הלך רחוק מדי. אני לא חושב שאי פעם אדבר אתו שוב".

הוא המשיך: "לגבי אשתי, אני הרוס. חשבתי שהיחסים בינינו מעולים אבל עכשיו אני לא יודע אם יש לנו עתיד יחד. אשתי בת 37, אני בן 39 ויש לנו ילד בן חמש. אח שלי בן 36. נותרתי עם התמונה שלו מוריד את המכנסיים שלה למטה ואני לא מצליח להוציא את זה מהראש שלי. היא הייתה מרוחקת לאחרונה אבל הייתי בטוח שזה בגלל שהיא עובדת קשה".

תפס את אשתו על חם בבגידה עם אחיו (צילום: אינג'אימג')
תפס את אשתו על חם בבגידה עם אחיו (צילום: אינג'אימג')

"אשתי ואחי מנהלים יחד משרד לשיפוץ נכסים והיא כמעט ולא עוזבת את הטלפון שלה. חיי המין שלנו לא היו כל כך טובים לאחרונה, אבל הנחתי שזה בגלל שהיא עייפה. לעתים קרובות היא איחרה הביתה. יום אחד, במשרד שלי - שבו אני עובד כרואה חשבון - היו כמה בעיות חשמל אז כולנו נשלחנו לעבוד מהבית".

"המכונית של אשתי הייתה בחנייה, וכשנכנסתי פנימה יכולתי לשמוע רעשים מלמעלה, אבל כשפתחתי את דלת חדר השינה שלנו קיבלתי את ההלם של חיי לראות אותם יחד. אפילו עכשיו, חודשים אחרי, זה גורם לי לרעוד מזעם. תמיד היו לי יחסי אהבה/שנאה עם אחי אבל אשתי מעולם לא ראתה את הצד הרע שבו כמוני".

"היא חושבת שהוא נהדר אבל ראיתי כל חיי איך הוא מתייחס לנשים, מושך עם הקסם ומשקר פשוט כדי להכניס אותן למיטה. ברגע שיש לו אותן, הוא משליך אותן וממשיך הלאה. אשתי התנצלה מאז והרגישה טיפשה שנכנעה לקסמיו אבל אני בקושי יכול להסתכל עליה. זה בלאגן".

בגידה (צילום: ingimage ASAP)
בגידה (צילום: ingimage ASAP)

יועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, השיבה לבעל האומלל: "זו שאלה גדולה אמנם, אבל אפשר להתגבר על בגידה כה קטסטרופלית. זוגות רבים יכולים לשרוד רומן מסוג זה ולהתחזק כתוצאה מכך, אבל תצטרכו לקבל את העובדה שחיי המשפחה כפי שהכרתם, לא יהיו אותו הדבר. אתה יכול להתחיל מחדש על ידי בניית מערכת היחסים שלך מאפס והתנתקות מהעבר. למען הילד הקטן שלך, התעקש על תמיכה באמצעות יועץ".