פלאביה בורזון בת ה-35, קוסמטיקאית מנאפולי שבאיטליה, שכרה בלש פרטי וערכה בדיקות דנ"א כדי להוכיח שהיא נכדתו הסודית של מייסד אימפריית מכוניות הספורט "למבורגיני". עורכי הדין של שלה טענו כי הקשר הגנטי למייסד למבורגיני, פרוציו למבורגיני, הוא "בלתי ניתן לערעור" - אך המשפחה הכחישה כל קשר למרות בדיקות ה-DNA.

בורזון משוכנעת שהיא בתו של טונינו למבורגיני בן ה-76, שאביו פרוציו - שהלך לעולמו בשנת 1993 - ייצר את המכוניות היוקרתיות בצפון איטליה ב-1963. לפי טענותיה, טונינו פגש את אימה, רוסלבה קולוסימו - זמרת אופרה נאפוליטנית - בסוף שנות ה-80 כשהייתה בת 17 והציע לה טרמפ כשהיא ממתינה לאוטובוס במילאנו. מאז נרקמה בין השניים מערכת יחסים וב-1988 נולדה בורזון.

מומחים מאוניברסיטת פרארה אישרו התאמה גנטית בין בורזון לבתו של טונינו, אלטרה למבורגיני, דוגמנית וזמרת - מה שמוכיח שהשתיים אחיות. עורכי הדין של בת ה-35 אמרו שתוצאות בדיקת ה-DNA "בלתי ניתנות לערעור", אך טונינו למבורגיני הכחיש כל קשר ביולוגי לבורזון ומייצגיו אף ציינו שדגימת ה-DNA נלקחה מקשית ממנה שתתה בתו ללא הסכמתה ולכן מדובר במעשה "בלתי חוקי" וכראייה שאין לקבלה.

הקוסמטיקאית בת ה-35 אף הקליטה בסתר שיחה עם טונינו, שבה הוא הודה בקשר עם אימה. עורכי דינה סיפרו לבית המשפט שהם שכרו ארבעה בלשים פרטיים כדי להשיג קשית ששימשה את בתו של למבורגיני לאחר שזה סירב לבצע בדיקת DNA. לדבריהם, התוצאה כבר הוכיחה שבורזון ואלטרה הן אחיות ושתיהן בנותיו של טונינו.

הדיון בעניינם בבית המשפט נדחה לחודש מרץ. בינתיים, אימה של בורזון אמרה בריאיון לרשתות הזרות כי בתה כלל לא מעוניינת בכספי המשפחה אלא באמת בלבד. כידוע, משפחת למבורגיני האיטלקית שווה כ-400 מיליון אירו נכון לשנת 2023.

למבורגיני (צילום: רויטרס)
למבורגיני (צילום: רויטרס)