בני זוג מסין, ג'אנג בו וחברתו יה צ'נגצ'ן, הוצאו להורג השבוע באמצעות זריקה קטלנית לאחר שהורשעו ברצח ילדיו של ג'אנג מנישואיו הקודמים. דווח כי האיש השליך את שני ילדיו הקטנים, פעוטה בת שנתיים ותינוק בן שנה מהחלון בקומה ה-15 של בניין מגורים בעיר צ'ונגצ'ינג בדרום מערב סין בשנת 2020.

חברתו של ג'אנג, יה, נשפטה גם היא לאחר שנקבע כי היא אילצה אותו להרוג את הילדים, שראתה בהם "מכשול" לנישואיהם העתידיים יחד, ועזרה לביים את מותם כ"נפילה" מקרית. בן זוגה ניהל עימה רומן מבלי לספר לה שהוא נשוי ואב לשני ילדים. אך לאחר גירושיו מאשתו הראשונה בפברואר 2020, יה לחצה עליו להרוג את שני ילדיו, אותם ראתה כמהווי איום על מקומה.

לפי הדיווחים ברשתות המקומיות, לאחר שהשליך את הילדים אל מותם בנובמבר 2020, ג'אנג התחרט על מעשיו. הוא "דפק את ראשו בקיר ובכה באופן בלתי נשלט". בתחילה, טען כי ישן כאשר הילדים "נפלו" והתעורר לצעקות השכנים. אם הילדים אמרה כי האב ביקש לשמור על בתו ביום שבו הרג אותה ואת אחיה.

פשעם האכזר של השניים עורר זעזוע רב בסין, והוצאתם להורג - שבוצעה אתמול (רביעי), ה-31 בינואר - זכתה לתהודה רבה ברשתות החברתיות הסיניות, עם כמעט 200 מיליון צפיות בידיעה. "היום הוא באמת יום טוב", נכתב באחד התגובות. "העונש הראוי לפושעים", כתב אחר.