ג'סטין מוהן בן ה-32 מהעיר לוויטאון שבפנסילבניה, ארה"ב, נעצר בחשד לרצח אביו, מייקל מוהן בן ה-68 בעקבות מחלוקת על דעותיהם הפוליטיות. הוא הואשם ברצח מדרגה ראשונה, התעללות בגופה והחזקת כלי נשק שלא כחוק.

אמו של החשוד, דניס מוהן, הגיעה הביתה ומצאה את את גופתו של בעלה מייקל, מדממת בחדר האמבטיה כשסביבה שלולית דם גדולה, מצ'טה וסכין מטבח גדולה. באופן מזוויע, את ראשו היא מצאה בשקית פלסטיק בתוך סיר בישול בחדר הסמוך. בחקירה, היא סיפרה כי בנה ג'סטין ובעלה מייקל היו היחידים בבית בזמן הרצח.

בן ה-32 פרסם סרטון בן 14 דקות ביוטיוב, בשם Mohn's Militia - Call to Arms for American Patriots, שבו הוא מציג את ראשו הערוף של אביו. הבן נראה לובש כפפות גומי שנמצאו מאוחר יותר בזירת הפשע, כך לפי התלונה. בלש ממשטרת Middletown Township אמר ל- U.S. סאן כי מוהן, לכאורה, כינה את אביו "בוגד" בסרטון שזכה ליותר מ-5,000 צפיות והיה זמין לצפייה במשך שש שעות לפני שהורדו מהאתר.

"השטן רוצה שאמריקה תיפול כדי שיוכל לשחרר את התוכנית שלו על העולם", אמר מוהן. "אני ומנהיגים רבים אחרים יודעים איך לשנות את אמריקה, אבל אנחנו צריכים להילחם על זה". בנוסף, החשוד טען שהוא "נבגד" על ידי ה-FBI ומשפחתו שלו לפני שכינה את עצמו "המשיח".

ג'ו ברטורילה, מפקד המחוז אמר שלמוהן היסטוריה של בעיות נפשיות ומכריו אף אישרו זאת. הוא נמלט מהזירה ברכבו של הקורבן ונתפס במרחק של כמה עשרות קילומטרים משם. הוא עצור כעת ללא ערבות במתקן הכליאה במחוז באקס לאחר שהועמד לדין ביום רביעי.