אישה חשפה ברשתות החברתיות כיצד גילתה שבעלה בוגד בה באמצעות בתה בת החמש. היא סיפרה שהרגישה באופן אינטואיטיבי שמשהו לא בסדר, אך לאחר שבתה שאלה את בעלה שאלה פשוטה, הסוד המלוכלך שלו נחשף מיד.

האם טענה ש"תחושות בטן תמיד יהיו הכוח של כל אישה". היא תיארה כיצד גילתה שבעלה מזה שמונה שנים שיקר ובגד, למרות שהכחיש הכל כשהתעמתה עימו ישירות. בעקבות חשדותיה, היא בדקה את העוקבים שלו באינסטגרם ומצאה שם של אישה שעוררה את האינסטינקטים שלה. בנוסף, היא גילתה כי הם גם עוקבים אחד אחרי השנייה ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר).

נתפס בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
נתפס בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

כשבעלה יצא ל"נסיעת עבודה", בתם בת החמש שוחחה עימו ושאלה באיזה חדר הוא שוהה במלון. האישה התקשרה למלון, שאלה את פקידת הקבלה על האורח שנמצא בחדר וגילתה ששני אנשים בדיוק ביצעו צ'ק אאוט זה עתה - גבר ואישה. עובדת הקבלה, שהבינה כי מדובר באשתו של האורח, התנצלה בפניה.

כשהבעל שב הביתה, אשתו ביקשה ממנו להשתמש בטלפון הנייד שלו בתטענה ששלה לא עובד. היא חיטטה בו מעט ומצאה די בקלות בארכיון הוואטסאפ הודעות מאותה האישה ותכנונים משותפים כיצד לסלק אותה מהתמונה.

האישה נותרה שבורת לב, אך חשפה הכל ב-TikTok. הסרטון שלה צבר למעלה מ-500 אלף צפיות ותגובות תמיכה רבות. היא זכתה למאות תגובות מעודדות מהגולשים שציינו שהיא ראויה לטוב יותר.