הסרת הכתמים הכתומים מפריט לבוש לבן היא משימה לא פשוטה. ברנדט ניסתה הכל אך שום דבר לא עזר באמת, והיא כבר החלה להשלים עם העובדה שאולי תצטרך לזרוק את הבגדים לזבל. עד שהמליצו לה על פתרון מפתיע ויעיל - תמיסה להסרת חלודה. ברנדט המליצה על המוצר הזה בחום ואמרה שהוא החזיר את הבגדים הלבנים שלה למצב כמעט חדש, כך לפי ה-The Mirror הבריטי.

בפוסט בקבוצת פייסבוק לטיפים לניקיון, חובבת הניקיון פרסמה תמונה של החולצות הלבנות-כתומות שלה וביקשה עזרה בהסרת הכתמים. היא כתבה שניסתה הכל, אך שום דבר לא עזר להחזיר את החולצות לצבע הלבן המקורי שלהן. חברים בקבוצה המליצו על פתרונות שונים, מקצף גילוח ועד טבליות לשיניים תותבות. אך המרכיב הלא צפוי שהוכיח את עצמו היה תמיסה להסרת חלודה. ברנדט עדכנה שהמוצר עבד כמו קסם.

שימוש במוצרי כביסה לא עזר להיפטר מהכתמים (צילום: אינג'אימג')
שימוש במוצרי כביסה לא עזר להיפטר מהכתמים (צילום: אינג'אימג')

לפי אתר קלורוקס, אם יש כתמים כתומים בבגדים לבנים ולא ברור ממה הם נוצרו, ייתכן שמדובר בחלודה שהגיעה ממכונת הכביסה. לכן, תמיסת הסרת חלודה יכולה לעזור. חשוב להיות זהירים בשימוש בתמיסה חזקה זו ולהשתמש בכפפות גומי עבות.

לפי ההוראות, יש לבדוק קודם שהבגד לא ייפגע, יש לטפטף טיפה על אזור נסתר ולשטוף לאחר מספר דקות. אם הצבע לא השתנה, המוצר בטוח לשימוש. כדי להסיר כתמים, יש להרטיב במים קודם את האזור הכתום, למרוח את תמיסת הסרת החלודה, לשטוף במים נקיים ולאחר מכן לכבס כרגיל.