עורה של מליסה סלואן בת ה-46, תושבת וויילס, הממלכה המאוחדת, מכוסה ביותר מ-800 קעקועים. לאחרונה היא הפסיקה להוסיף קעקועים נוספים עקב ניסיונה להיכנס להריון שמיני. האם לשבעה ילדים זוכה לכותרות לרוב בזכות אוסף הקעקועים המרשים שלה, אותו היא מרבה להרחיב בעזרת אקדח קעקועים שרכשה כדי שבן זוגה, לוק, יוכל לקעקע אותה מבלי לקבוע תור אצל מקעקע מקצועי.

אבל מתברר שיש לסלואן אובססיה נוספת - חג המולד. היא כל כך אוהבת את החג הזה שהיא חוגגת אותו כל יום ומציגה בגאווה שמונה מעצי חג המולד שהוצבו בכל רחבי הבית, ומסיבה שאינה ברורה, היא לא הסירה כבר כמעט חמש שנים.

@hotspotmedia Tattoos don’t make a person good or bad. What’s wrong with people? #tattoo #tattoos #tattooartist #tattoolover #tatted #inked #xmas #christmas #christmas2022 #beyourself #injustice #hotspotmedia ♬ Made You Look - Meghan Trainor

האמא האקסצנטרית לא נותנת לרוח החג לדעוך, ובחדר השינה שלה מוצבים שלושה עצי אשוח ורודים בגובה מטר, לצד ארבעה עצים בחדרה של בתה, אוטומן - עם תוספת מעט מצמררת בדמות מסכת ליצן מקושטת על אחד מהם. בנוסף, יש לה עץ אשוח אמיתי בסלון, אותו היא עדיין לא פירקה.

העצים של מליסה נותרו ללא שינוי במשך ארבע שנים, למרות שהיא סופגת לא מעט לעג במדיה החברתית TikTok בנוגע לאובססיה שלה. היא וילדיה, לדבריה, "מאוד אוהבים את זה". בראיון ל-Daily Star, הסבירה מליסה: "הילדים שלי לא מרשים לי לאחסן את העצים, הם מונחים כאן כבר כמה שנים טובות".

@thedailystar Melissa Sloan talks about how she became a tattoo addict #dailystar #news #mycolourfullife #tattoo ♬ original sound - Daily Star ⭐️

היא המשיכה: "כשעולים סרטונים שלי בטיקטוק ואנשים רואים את העצים ברקע, הם צוחקים בקול - כי זה מצחיק. השנה תהיה השנה הרביעית שהם מונחים כאן. בבית הזה, חג המולד חל כל השנה. העולם עובר זמנים עצובים עם כל המלחמות וכל זה. זה מדכא אז חשבתי להשאיר את העצים כי זה מרגיש טוב. אני צריכה להיות שמחה בשביל הילדים. זה בשבילם, נכון? כשהם יגדלו הם כבר ייצאו מזה בעצמם".

למרות שיש לה עץ ירוק "מסורתי" בחדר השינה שלה, מכורת הקעקועים הסבירה שהיא מעדיפה את הוורודים מכיוון שהם תואמים את "האישיות שלה". לדעתה, עצים ירוקים מתאימים יותר ל"שנות ה-80 או ה-90". לבסוף, סלואן הוסיפה שיש לה "פשוט חיבה מיוחדת לעצי חג המולד", אבל יש גם סיבה נוספת שהיא משאירה אותם מקושטים - וזה קשור לילדות שלה. היא שיתפה בכנות שהיא רצתה ליצור לילדיה חיים שלא היו לה - כולל הפיכת המילים "לו רק היה חג המולד כל יום", למציאות.