ג'ואן ריצ'מונד-וודהאוס חגגה את יום הולדתה ה-93 בשנה שעברה, אך אנשים משוכנעים שהיא בת 50. הסבתא הצעירה למראה טוענת שהסוד שלה פשוט - קרם שעולה רק כמה פאונד בודדים.

וודהאוס מספרד, המכונה "סבתא ג'ואן", נולדה ב-6 בספטמבר 1930 - 15 שנה תמימות לפני סוף מלחמת העולם השנייה. אבל אם הייתם פוגשים אותה ברחוב, הייתם מניחים שהיא חצי מגילה לכל הפחות. לאחר שהמראה הצעיר שלה הפך אותה לוויראלית בשנת 2022, היא חשפה את הסוד שלה לעיכוב ההזדקנות.

לא, לא מדובר במוצרי טיפוח יקרים או טיפולי פנים מפנקים ששומרים על נעוריה - וגם לא בוטוקס ומילויים יוקרתיים. ג'ואן מייחסת את המראה שלה לפריט פשוט שניתן להשיג בכמעט כל סופרמרקט תמורת כמה לירות שטרלינג. "אחרי המלחמה, כשהייתי בת 16 בערך, קרם ניוואה יצא לשוק", סיפרה ג'ואן בסרטון טיקטוק בשנה שעברה.

"חברה שלי הגיעה אליי ואמרה 'הקרם הזה יצא עכשיו. תנסי אותו, הוא מעולה!'. מאז השתמשתי בקרם ניוואה במשך שנים רבות. כיום, כל מי שאני מכירה משתמשת גם בקרם ניוואה", אמרה. המגיבים בפוסט היו המומים, ורבים אמרו שהם ירוצו לקנות את המוצר בהקדם האפשרי. אחד מהם כתב: "את נראית מדהים!". אחר הוסיף: "באמת לא ייאמן!". גולש נוסף תמך בטענה של ג'ואן וכתב: "אמא שלי בת 90, כולם חושבים שהיא 20 שנה צעירה יותר, גם היא משתמשת בניוואה".

בנוסף לכך, וודהאוס אמרה בעבר שהיא לא "עושה שום דבר מיוחד" כדי להישאר צעירה, וממשיכה לאכול פשטידות גם כשהיא מבלה את רוב זמנה בספרד שטופת השמש. הסבתא ל-18 נכדים סיפרה לפני שנתיים: "אני לא יודעת איך מתנהגים בגיל 91 - אני פשוט מתנהגת כמו שהתנהגתי כשהייתי בת 21. תמיד נראיתי צעירה, ואנשים תמיד בהלם כשאני מספרת להם את הגיל שלי. אני לא נראית, מדברת או מתנהגת כאילו שאני בת 91".

היא סיכמה: "אני לא עושה שום דבר מיוחד כדי להישאר צעירה - אני אוהבת פשטידות ואוכל אנגלי ומעולם לא עליתי במשקל. אני חושבת שזה הסוד שלי למראה הצעיר - אהבת החיים. מעולם לא חשבתי שאני זקנה".