מזעזע: נער בן 13 נעצר ביום שישי בדנוור שבקולורדו בחשד שירה למוות בריצ'רד סאנצ'ז, גבר בן 60 ש"רגלו חסמה את המעבר" באוטובוס. המשטרה המקומית בדנוור מסרה כי הנער, שזהותו לא פורסמה, נעצר בגין הירי הקטלני שהתרחש בשעות הערב של ה-27 בינואר בצומת השדרה הדרומית הפדרלית ושדרת מערב מיסיסיפי.

רגע לפני החלטת חמאס: התנאי של נתניהו להמשך עסקת החטופים
כוכבי בפוליטיקה? גיא פלג תוקף: "שיתכונן לוועדת החקירה"

מחקירת המשטרה עולה כי היו "חילופי דברים בין החשוד לקורבן על כך שרגלו של הקורבן חוסמת את המעבר באוטובוס, ולאחר מכן החשוד ירה בקורבן".

סאנצ'ז, שנפצע באורח אנוש, פונה לבית חולים מקומי ושם מת מפצעיו. לדברי המשטרה אדם נוסף נפצע בתקרית באורח קל, אך לא פונה לבית החולים.

"הנער החשוד עצור בגין רצח בכוונה תחילה והחקירה נמשכת", מסרה המשטרה בהודעתה. "הקביעה הסופית של האישומים תיעשה על ידי משרד התובע המחוזי של דנוור".

ג'וזף צ'אבס, נכדו של סאנצ'ז, אמר לכתבים כי מותו של סבו מרגיש "לא אמיתי", והוסיף כי הוא היה "איש מאוד שמח".

"ממש נשבר לי הלב, בכנות", הוסיף הנכד. בני משפחתו של סאנצ'ז אמרו כי הם לא גילו על מותו עד שדיווחו עליו כנעדר למשטרה מספר ימים לאחר האירוע הטרגי.

"אני לא מבין איך מישהו יכול לעשות את זה לאדם כל כך ישר", אמר צ'אבס. "זה היה קשה כי לא ידענו איפה הוא נמצא וכל הזמן הזה הוא היה בבית החולים. אף אחד לא היה שם איתו במהלך נשימתו האחרונה".