אם אמריקאית בשם ליסה סטיוארט, בת 43, חשפה כי היא נוהגת להסתובב עירומה בבית בנוכחות שתי בנותיה, טיה בת ה-15 ולילי בת ה-12. היא טענה שהדבר גורם להן להרגיש בנוח עם גופן ולא להתבייש בו. היא ציינה שהמודל לחיקוי שלה היא הדוגמנית היידי קלום, שבתה לני סיפרה שהיא נוהגת להשתזף עירומה בבית וזה נראה לה נורמלי לגמרי.

סטיוארט סיפרה שגם היא הולכת עירומה בבית באופן תדיר והבנות כבר לא מופתעות מכך. כנערה, אימן של השתיים סבלה מבריונות מאחר והיה לה חזה שטוח וכתוצאה מכך היא התביישה מאוד בגופה. היא הסתירה אותו תחת בגדים רחבים ונהגה למלא את החזייה בגרביים. לאחר הלידה השנייה, היא הרגישה שמנה ומכוערת עם עודף משקל של 13 ק"ג, וחדלה להתפשט מול בן זוגה.

מסתובבת בעירום בבית ליד בנותיה (צילום: אינגאימג)
מסתובבת בעירום בבית ליד בנותיה (צילום: אינגאימג)

אחרי שנפרדו באוקטובר 2013, היא החליטה לשנות את גישתה - ירדה במשקל, פתחה עסק עצמאי ולמדה לאהוב את גופה הלא מושלם. היא החלה ללכת עירומה בבית כדי לחנך את בנותיה לאהוב את גופן. תחילה, הבנות הזדעזעו וביקשו ממנה לכסות את עצמה, אך עם הזמן התרגלו ואף סיפרו לחברותיהן שיש להן אמא "מגניבה ופתוחה". כשמצאו את מגירת התחתונים וצעצועי המין שלה, שאלו בתמיהה אם היא באמת לובשת אותם, מה שהוביל לשיחה פתוחה על מין.

דימוי גוף שלילי, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
דימוי גוף שלילי, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

סטיוארט טענה שהיא חושפת בפני בנותיה כמעט הכל על חייה, כולל ענייני וסת ויחסים רומנטיים, כי היא רוצה שיהיו "מודעות, בטוחות ומוגנות". היא יודעת יותר מרוב ההורים על חיי המין של בני גילן כי הן סומכות עליה ומספרות לה הכל בכנות. לדעתה, הורים שמציגים נושאי מין ויחסים כמשהו שיש להתבייש בו - עושים רע לילדיהם. היא רוצה שבנותיה יאהבו את גופן, יכירו אותו היטב ויהיו מודעות לסיכונים הכרוכים בפעילות מינית.

עם זאת, היא מודעת לסיכון שהשכנים יכולים לראות אותה עירומה, ולכן היא תמיד סוגרת את התריסים. היא גם הבטיחה לבנות שלעולם לא תלך עירומה כאשר יש אורחים או חברים בבית. מטרתה היא רק לחנך אותן לאהוב את גופן ולא להתבייש בו.