הולי מארה"ב, סיפרה ל-The Sun הבריטי שתמיד חלמה להיות אימא, אבל מעולם לא מצאה בן זוג שאיתו רצתה להקים משפחה. היא גדלה ללא אבא וראתה לא מעט מערכות יחסים אומללות סביבה, מה שהשפיע על החלטתה.

כאשר הגיעה לגיל 30 ועדיין הייתה רווקה, הולי החליטה שלא לחכות יותר ולממש את חלומה להפוך לאם. היא עברה טיפולי הפריה חוץ גופית מתרומת זרע אנונימית, וילדה תאומים. היא סיפרה שהדרך לא הייתה קלה ושהתמודדה עם אתגרים רבים כאם חד-הורית, אבל זו ההחלטה הטובה ביותר שקיבלה וכי היא מאוד מאושרת וגאה במשפחה שיצרה.

@shepherdplayspiano

♬ original sound - Holly

כמה שנים לאחר מכן, פגשה הולי את בעלה הנוכחי והשניים התחתנו. כעת הם רוצים להביא ילד משותף - שוב בעזרתו של אותו תורם זרע אנונימי. בעלה הסכים לכך כי הרגיש שזה יהיה הכי טוב מבחינה פסיכולוגית עבור שני הבנים הקיימים. "פשוט הרגשנו שזה הכי נכון עבור לילדים שכבר יש לנו", המשיכה.

@shepherdplayspiano 💙 #bluey #bingo #bandit #chilli #halloween2023 #happyhalloween ♬ Bluey Theme Tune - Bluey

חשבון ה-TikTok של הולי (@shepherdplayspiano) צבר למעלה מ-38,000 עוקבים ו-990,000 לייקים הודות לשיתוף הסיפור הייחודי שלה בנושא ה-IVF. הסיפור שלה זכה לתגובות חיוביות רבות מגולשים ששיבחו אותה על אומץ הלב לממש את חלומה להיות אימא. רבים ציינו שסיפורה מוכיח שאפשר ליצור משפחה מאושרת גם מחוץ למסגרת המסורתית והמוכרת.